• 04-11-2010, 17:15:05
    #10
    Üyeliği durduruldu
    4GB rami kullanabilmen için işletim sisteminin X64 olması gerekiyor. İşletim sistemin nedir ?
  • 04-11-2010, 17:19:06
    #11
    Üyeliği durduruldu
    hayalet_2873 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Bende Asus P5 LD2 Anakart Var.Ben Buna 4 Tane 1er GB'lık Ram Taktım.XP 32Bit 4 GB Rami Desteklemediği İçin Windows 7 x64 Yükledim.Ama Bilgisayarıma Sağ Tıklayınca Yüklü Ram :4 GB Kullanabilir Ram 2.87 Gb Yazıyor.Bu Ramin Kalanı Nereye Gidiyor
    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4GB rami kullanabilmen için işletim sisteminin X64 olması gerekiyor. İşletim sistemin nedir ?
  • 04-11-2010, 19:14:09
    #12
    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4GB rami kullanabilmen için işletim sisteminin X64 olması gerekiyor. İşletim sistemin nedir ?
    Brave09 unda belirttiği gibi ilk mesajda windows 7 x64 yüklediğimi belirtmiştim
  • 06-11-2010, 14:10:51
    #13
    Eğer ekran kartı harici ise ram'den kullanmaz. Onboard olursa kullanır.
  • 06-11-2010, 14:11:52
    #14
    hayalet_2873 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bikaç yerde daha aynı şeyi okudum da bunun kesinliği varmı bi ihtimal mi
    %90 düzelir.
  • 06-11-2010, 19:37:40
    #15
    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4GB rami kullanabilmen için işletim sisteminin X64 olması gerekiyor. İşletim sistemin nedir ?
    gerekmiyor.

    win7 32 bit ile 8 gb ram gördürmek [128gb e kadar gördürebiliyorsunuz]

    program http://www.multiupload.com/L852PZU8D9

    anlatım vs http://forum.donanimhaber.com/m_3560..._1/key_/tm.htm
  • 10-11-2010, 17:33:34
    #16
    bios güncelledim birşey farketmedi.yalnız görev yöneticisinde performans bölümünde kaynak izleme diye bir bölüm var orda şuan kullandığım pcde donanıma ayrılan bellek 2mb gözüküyor.bu sorunlu olan pcde ise 868 mb gözüküyor.donanım olarak 2 tane hdd-dvdrw ve ekran kartı var.ekran kartını diğer pcye taktım sorunlu olan pcdeki şey olmadı.hdd birini söktüm gene aynı :S