hayalet_2873 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar Bende Asus P5 LD2 Anakart Var.Ben Buna 4 Tane 1er GB'lık Ram Taktım.XP 32Bit 4 GB Rami Desteklemediği İçin Windows 7 x64 Yükledim.Ama Bilgisayarıma Sağ Tıklayınca Yüklü Ram :4 GB Kullanabilir Ram 2.87 Gb Yazıyor.Bu Ramin Kalanı Nereye Gidiyor
SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4GB rami kullanabilmen için işletim sisteminin X64 olması gerekiyor. İşletim sistemin nedir ?