4 GB Ram 2.87 Gözüküyor
15
●3.122
- 03-11-2010, 23:20:23Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ramlerin hızı onemlı deıl kalan kısmı ekran kartın kullanıyor...
- 03-11-2010, 23:51:25İhtiyaç olursa kullanır, kafasına göre 1 gb rami rehin alacak hali yok ekran kartının.
- 04-11-2010, 01:37:36aynı olay bendede var ordan bılıyorum...sacma bısey ama gercek bu oyun oynaman gerekmıor ekran kartının kasması ıcın...
- 04-11-2010, 10:15:41ramlerin hepsi 667 mhzElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vatan bilgisayardan 28 ekimde almıştım ekran kartınıgencistatistik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
http://www.vatanbilgisayar.com/zotac...spx?I_ID=34915
bu ekran kartı telefonda paylaşımlımı diye sordum hayır dediler.eğer kullanıyorsa bunu görmemin imkanı varmı - 04-11-2010, 11:35:26Masaüstündeyken sağ tıklayın, görüntü ve gelişmiş ayarlardan ekran kartının bilgilerine ulaşabilirsiniz, video sistem belleği kısmı ekran kartının kendi belleğidir. Ki zaten bahsettiğiniz modelde dahili 1 gb ram bulunmakta. Yani ramden almasına ihtiyaç yok.hayalet_2873 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-11-2010, 17:13:18bikaç yerde daha aynı şeyi okudum da bunun kesinliği varmı bi ihtimal milutfucan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle