hayalet_2873 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ramlerin hepsi 667 mhz



vatan bilgisayardan 28 ekimde almıştım ekran kartını

http://www.vatanbilgisayar.com/zotac...spx?I_ID=34915

bu ekran kartı telefonda paylaşımlımı diye sordum hayır dediler.eğer kullanıyorsa bunu görmemin imkanı varmı
Masaüstündeyken sağ tıklayın, görüntü ve gelişmiş ayarlardan ekran kartının bilgilerine ulaşabilirsiniz, video sistem belleği kısmı ekran kartının kendi belleğidir. Ki zaten bahsettiğiniz modelde dahili 1 gb ram bulunmakta. Yani ramden almasına ihtiyaç yok.