Konu
4 GB Ram 2.87 Gözüküyor
04-11-2010, 19:14:09
#12
ethem.erd
SNaRe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4GB rami kullanabilmen için işletim sisteminin X64 olması gerekiyor. İşletim sistemin nedir ?
Brave09 unda belirttiği gibi ilk mesajda windows 7 x64 yüklediğimi belirtmiştim