SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4GB rami kullanabilmen için işletim sisteminin X64 olması gerekiyor. İşletim sistemin nedir ?
Brave09 unda belirttiği gibi ilk mesajda windows 7 x64 yüklediğimi belirtmiştim