Konu
4 GB Ram 2.87 Gözüküyor
04-11-2010, 17:15:05
#10
SNaRe
Üyeliği durduruldu
4GB rami kullanabilmen için işletim sisteminin X64 olması gerekiyor. İşletim sistemin nedir ?