SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4GB rami kullanabilmen için işletim sisteminin X64 olması gerekiyor. İşletim sistemin nedir ?
gerekmiyor.

win7 32 bit ile 8 gb ram gördürmek [128gb e kadar gördürebiliyorsunuz]

program http://www.multiupload.com/L852PZU8D9

anlatım vs http://forum.donanimhaber.com/m_3560..._1/key_/tm.htm