• 07-04-2025, 20:46:29
    #1
    Elimdeki raspberry pi'yi saymazsak 2 adet PC'im var. Birisi masaüstü sistemim diğeri de u işlemci kodlu slim bir windows laptop. (Genelde iş yerimde duruyor)

    Acaba şımarıklık mı yapıyorum diye düşündüm ama aldığıma değdiğini söyleyebilirim.

    Son zamanlarda oyundan ziyade iş amaçlı kullandığımı fark ettim sistemimi. 4k render alıyorum genelde. Fan sesinden kafayı yemiştim artık.

    Şimdi mac mini o kadar sessiz ve stabil yapıyor ki bu işi anlatamam. Sadece oyun oynayacağım zaman açıyorum kasayı.
  • 07-04-2025, 20:48:07
    #2
    Mac ekosistemi için çok doğru seçim. Bende intellisi mevcut Mac Studio'ya geçtikten sonra Windows kurup cs atıyordum minimle Satmaya kıyamadım, gönül bağı oluştu aramızda resmen.
  • 07-04-2025, 20:51:13
    #3
    GuruDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mac ekosistemi için çok doğru seçim. Bende intellisi mevcut Mac Studio'ya geçtikten sonra Windows kurup cs atıyordum minimle Satmaya kıyamadım, gönül bağı oluştu aramızda resmen.
    Ben de Windows'u satmaya kıyamadım hocam. Hala arada oyun oynamak istiyorum.
  • 07-04-2025, 20:53:21
    #4
    Yapma hocammm girme kanimiza kendimi zor tutuyorum zaten kasayi satip mac mini almamak icin.
  • 07-04-2025, 20:57:23
    #5
    ByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapma hocammm girme kanimiza kendimi zor tutuyorum zaten kasayi satip mac mini almamak icin.
    Hocam inanın ben de aynı durumdayım. Ekonomik olarak da ikisine aynı anda sahip olmak çok zorluyor. Dayanabildiğim kadar dayanacağım ama vazgeçersem kasadan vazgeçerim
  • 07-04-2025, 21:35:57
    #6
    Bütçe el verdigi durumlarda bu tarz tipler kullanisli oluyor.
    Macbook pro da çantada dursun tamamdır.
    Ben de minimal şeyleri seviyorum, kablosuz klavye mouse bir de mini tamamdır.
    Ama insan arada iki CS atmayı özlüyor
  • 07-04-2025, 21:46:28
    #7
    mzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elimdeki raspberry pi'yi saymazsak 2 adet PC'im var. Birisi masaüstü sistemim diğeri de u işlemci kodlu slim bir windows laptop. (Genelde iş yerimde duruyor)

    Acaba şımarıklık mı yapıyorum diye düşündüm ama aldığıma değdiğini söyleyebilirim.

    Son zamanlarda oyundan ziyade iş amaçlı kullandığımı fark ettim sistemimi. 4k render alıyorum genelde. Fan sesinden kafayı yemiştim artık.

    Şimdi mac mini o kadar sessiz ve stabil yapıyor ki bu işi anlatamam. Sadece oyun oynayacağım zaman açıyorum kasayı.
    Hayırlı olsun
    Benimde şu aralar akılda Macbook almak var daha ince hiç kullanmadim iş için kullanacam ilk olarak ne hangi modeli önerirsiniz bilginiz var mı
  • 07-04-2025, 22:20:54
    #8
    YTD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bütçe el verdigi durumlarda bu tarz tipler kullanisli oluyor.
    Macbook pro da çantada dursun tamamdır.
    Ben de minimal şeyleri seviyorum, kablosuz klavye mouse bir de mini tamamdır.
    Ama insan arada iki CS atmayı özlüyor
    Evet hocam kablosuz klavye mause seti de var. Masam şu an tertemiz oldu.

    cs atacağım zaman kasa hala masanın altında duruyor sorun yok. Macbook şimdilik lüks olur. Bu kadarı bile yeter de artar bana.
    meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı olsun
    Benimde şu aralar akılda Macbook almak var daha ince hiç kullanmadim iş için kullanacam ilk olarak ne hangi modeli önerirsiniz bilginiz var mı
    Hocam yeni m4'lü modeller işinizi görür diye düşünüyorum.
  • 07-04-2025, 22:34:59
    #9
    mzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet hocam kablosuz klavye mause seti de var. Masam şu an tertemiz oldu.

    cs atacağım zaman kasa hala masanın altında duruyor sorun yok. Macbook şimdilik lüks olur. Bu kadarı bile yeter de artar bana.

    Hocam yeni m4'lü modeller işinizi görür diye düşünüyorum.
    Hmm tmmdir teşekkürler