Elimdeki raspberry pi'yi saymazsak 2 adet PC'im var. Birisi masaüstü sistemim diğeri de u işlemci kodlu slim bir windows laptop. (Genelde iş yerimde duruyor)
Acaba şımarıklık mı yapıyorum diye düşündüm ama aldığıma değdiğini söyleyebilirim.
Son zamanlarda oyundan ziyade iş amaçlı kullandığımı fark ettim sistemimi. 4k render alıyorum genelde. Fan sesinden kafayı yemiştim artık.
Şimdi mac mini o kadar sessiz ve stabil yapıyor ki bu işi anlatamam. Sadece oyun oynayacağım zaman açıyorum kasayı.
Mac mini m4 aldım. İlk izlenimlerim
9
●336
- 07-04-2025, 20:48:07Mac ekosistemi için çok doğru seçim. Bende intellisi mevcut Mac Studio'ya geçtikten sonra Windows kurup cs atıyordum minimle
Satmaya kıyamadım, gönül bağı oluştu aramızda resmen.
- 07-04-2025, 20:51:13Ben de Windows'u satmaya kıyamadım hocam. Hala arada oyun oynamak istiyorum.GuruDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2025, 20:53:21Yapma hocammm girme kanimiza kendimi zor tutuyorum zaten kasayi satip mac mini almamak icin.
- 07-04-2025, 20:57:23Hocam inanın ben de aynı durumdayım. Ekonomik olarak da ikisine aynı anda sahip olmak çok zorluyor. Dayanabildiğim kadar dayanacağım ama vazgeçersem kasadan vazgeçerimByMalicious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-04-2025, 21:46:28Hayırlı olsunmzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde şu aralar akılda Macbook almak var daha ince hiç kullanmadim iş için kullanacam ilk olarak ne hangi modeli önerirsiniz bilginiz var mı - 07-04-2025, 22:20:54Evet hocam kablosuz klavye mause seti de var. Masam şu an tertemiz oldu.YTD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cs atacağım zaman kasa hala masanın altında duruyor sorun yok. Macbook şimdilik lüks olur. Bu kadarı bile yeter de artar bana.
Hocam yeni m4'lü modeller işinizi görür diye düşünüyorum.meksec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Satmaya kıyamadım, gönül bağı oluştu aramızda resmen.