Elimdeki raspberry pi'yi saymazsak 2 adet PC'im var. Birisi masaüstü sistemim diğeri de u işlemci kodlu slim bir windows laptop. (Genelde iş yerimde duruyor)

Acaba şımarıklık mı yapıyorum diye düşündüm ama aldığıma değdiğini söyleyebilirim.

Son zamanlarda oyundan ziyade iş amaçlı kullandığımı fark ettim sistemimi. 4k render alıyorum genelde. Fan sesinden kafayı yemiştim artık.

Şimdi mac mini o kadar sessiz ve stabil yapıyor ki bu işi anlatamam. Sadece oyun oynayacağım zaman açıyorum kasayı.