Mac mini m4 aldım. İlk izlenimlerim - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Mac mini m4 aldım. İlk izlenimlerim
9
●
336
R10.net
Teknoloji - Oyun - Donanım
Donanım Bölümü
Mac mini m4 aldım. İlk izlenimlerim
1
2
08-04-2025, 09:34:24
#10
esrefyasa
kasa satıp almalık bi cihaz. ofiste o kadar hem yer kaplamıyo hemde her işi görüyor ki böyle bişey yok
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler