Yapma hocammm girme kanimiza kendimi zor tutuyorum zaten kasayi satip mac mini almamak icin.
Hocam inanın ben de aynı durumdayım. Ekonomik olarak da ikisine aynı anda sahip olmak çok zorluyor. Dayanabildiğim kadar dayanacağım ama vazgeçersem kasadan vazgeçerim