GuruDeveloper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mac ekosistemi için çok doğru seçim. Bende intellisi mevcut Mac Studio'ya geçtikten sonra Windows kurup cs atıyordum minimle Satmaya kıyamadım, gönül bağı oluştu aramızda resmen.
Ben de Windows'u satmaya kıyamadım hocam. Hala arada oyun oynamak istiyorum.