mzc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elimdeki raspberry pi'yi saymazsak 2 adet PC'im var. Birisi masaüstü sistemim diğeri de u işlemci kodlu slim bir windows laptop. (Genelde iş yerimde duruyor)

Acaba şımarıklık mı yapıyorum diye düşündüm ama aldığıma değdiğini söyleyebilirim.

Son zamanlarda oyundan ziyade iş amaçlı kullandığımı fark ettim sistemimi. 4k render alıyorum genelde. Fan sesinden kafayı yemiştim artık.

Şimdi mac mini o kadar sessiz ve stabil yapıyor ki bu işi anlatamam. Sadece oyun oynayacağım zaman açıyorum kasayı.
Hayırlı olsun
Benimde şu aralar akılda Macbook almak var daha ince hiç kullanmadim iş için kullanacam ilk olarak ne hangi modeli önerirsiniz bilginiz var mı