• 24-08-2008, 16:32:37
    #1
    sunucuoptimizasyon.com
    Yeni taşınacağımız ev içni adsl bağlatmayı düşünüyordum ancak taşınacağımız evin altında internet cafe olduğunu öğrendim 100 metrelikte bir ağ kablom var acaba internet cafeden kablo çekerek internet kullanan var mı adamla konuşacağım aylık bi ücret vereceğim daha konuşmadım adamla acaba ne kadar ücret ister gidipte 50-60 ytl isterse adsl ile aynıya çıkacak.
  • 24-08-2008, 16:33:33
    #2
    tavsiye etmem. adam 10 liraya ister ama aynı anda 20 pc kullaır olcak interneti
  • 24-08-2008, 16:34:17
    #3
    Ben kullanmadım ama kullandırttım ve bir ay sonra kabloyu söktüm adam devamlı download yapıyordu kabul ederse ve normal şekildede kullanırsan sorun olmaz
  • 24-08-2008, 16:35:22
    #4
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    oLay hem iLLegaL hemde cafeciyi zor durumda bırakır yakalanırsa..

    Ama her ne şart altında olursa olsun, madem yapacaksanız aylık 5-10 ytl istemeli bence..

    Yakında o sektörde bitecek zaten, iyisimi sen telefon hattı açtır kendine. 50 ytl çok fazla bir harcırah değiL.
  • 24-08-2008, 16:35:59
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tavsiye etmem. adam 10 liraya ister ama aynı anda 20 pc kullaır olcak interneti

    Hiç yoktan iyidir artık çoğu internet kafe 2-3 adsl hattı kullanıyor bölüştürüyor zaten gündüzleri sitelerle falan uğraşacağım gecede download yaparım
  • 24-08-2008, 16:36:34
    #6
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç yoktan iyidir artık çoğu internet kafe 2-3 adsl hattı kullanıyor bölüştürüyor zaten gündüzleri sitelerle falan uğraşacağım gecede download yaparım
    sorması ayıp hangi ilde bu konyadaysa bizim cafeyede beklerim
  • 24-08-2008, 16:38:08
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oLay hem iLLegaL hemde cafeciyi zor durumda bırakır yakalanırsa..
    Ama her ne şart altında olursa olsun, madem yapacaksanız aylık 5-10 ytl istemeli bence..
    Yakında o sektörde bitecek zaten, iyisimi sen telefon hattı açtır kendine. 50 ytl çok fazla bir harcırah değiL.

    problem orda bitmiyor maalesef kullanmayacağım sabit hat için aylık 12 ytl sabit ücret kdv öiv telekomun zırt pırt çıkardığı ek ücretler bütçemi sarsıyor bizde öğrenciyiz nede olsa
  • 24-08-2008, 16:40:16
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    EditAbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorması ayıp hangi ilde bu konyadaysa bizim cafeyede beklerim

    konya zafer civarında ev
  • 24-08-2008, 17:14:58
    #9
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konya zafer civarında ev
    Truva cafeyi biliyorsun sanırım ben şu an askerde olduğumdan yokum ama arkdaşlar orada her zaman beklerim