İnternet Cafeden kablo çekip internet kullanan var mı?
31
●2.504
- 24-08-2008, 16:32:37Yeni taşınacağımız ev içni adsl bağlatmayı düşünüyordum ancak taşınacağımız evin altında internet cafe olduğunu öğrendim 100 metrelikte bir ağ kablom var acaba internet cafeden kablo çekerek internet kullanan var mı adamla konuşacağım aylık bi ücret vereceğim daha konuşmadım adamla acaba ne kadar ücret ister gidipte 50-60 ytl isterse adsl ile aynıya çıkacak.
- 24-08-2008, 16:33:33tavsiye etmem. adam 10 liraya ister ama aynı anda 20 pc kullaır olcak interneti
- 24-08-2008, 16:35:22oLay hem iLLegaL hemde cafeciyi zor durumda bırakır yakalanırsa..
Ama her ne şart altında olursa olsun, madem yapacaksanız aylık 5-10 ytl istemeli bence..
Yakında o sektörde bitecek zaten, iyisimi sen telefon hattı açtır kendine. 50 ytl çok fazla bir harcırah değiL. - 24-08-2008, 16:35:59hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç yoktan iyidir artık çoğu internet kafe 2-3 adsl hattı kullanıyor bölüştürüyor zaten gündüzleri sitelerle falan uğraşacağım gecede download yaparım
- 24-08-2008, 16:36:34sorması ayıp hangi ilde bu konyadaysa bizim cafeyede beklerimElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2008, 16:38:08Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
problem orda bitmiyor maalesef kullanmayacağım sabit hat için aylık 12 ytl sabit ücret kdv öiv telekomun zırt pırt çıkardığı ek ücretler bütçemi sarsıyor bizde öğrenciyiz nede olsa
- 24-08-2008, 16:40:16
- 24-08-2008, 17:14:58Truva cafeyi biliyorsun sanırım ben şu an askerde olduğumdan yokum ama arkdaşlar orada her zaman beklerimElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam devamlı download yapıyordu kabul ederse ve normal şekildede kullanırsan sorun olmaz