Konu
İnternet Cafeden kablo çekip internet kullanan var mı?
24-08-2008, 16:35:59
#5
Elazığlı168
sunucuoptimizasyon.com
hayaletimsi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tavsiye etmem. adam 10 liraya ister ama aynı anda 20 pc kullaır olcak interneti
Hiç yoktan iyidir artık çoğu internet kafe 2-3 adsl hattı kullanıyor bölüştürüyor zaten gündüzleri sitelerle falan uğraşacağım gecede download yaparım