hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tavsiye etmem. adam 10 liraya ister ama aynı anda 20 pc kullaır olcak interneti

Hiç yoktan iyidir artık çoğu internet kafe 2-3 adsl hattı kullanıyor bölüştürüyor zaten gündüzleri sitelerle falan uğraşacağım gecede download yaparım