Konu
İnternet Cafeden kablo çekip internet kullanan var mı?
24-08-2008, 16:34:17
#3
EditAbi
Ben kullanmadım ama kullandırttım ve bir ay sonra kabloyu söktüm
adam devamlı download yapıyordu kabul ederse ve normal şekildede kullanırsan sorun olmaz