Konu
İnternet Cafeden kablo çekip internet kullanan var mı?
24-08-2008, 16:36:34
#6
EditAbi
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hiç yoktan iyidir artık çoğu internet kafe 2-3 adsl hattı kullanıyor bölüştürüyor zaten gündüzleri sitelerle falan uğraşacağım gecede download yaparım
sorması ayıp hangi ilde bu konyadaysa bizim cafeyede beklerim