Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç yoktan iyidir artık çoğu internet kafe 2-3 adsl hattı kullanıyor bölüştürüyor zaten gündüzleri sitelerle falan uğraşacağım gecede download yaparım
sorması ayıp hangi ilde bu konyadaysa bizim cafeyede beklerim