Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oLay hem iLLegaL hemde cafeciyi zor durumda bırakır yakalanırsa..
Ama her ne şart altında olursa olsun, madem yapacaksanız aylık 5-10 ytl istemeli bence..
Yakında o sektörde bitecek zaten, iyisimi sen telefon hattı açtır kendine. 50 ytl çok fazla bir harcırah değiL.

problem orda bitmiyor maalesef kullanmayacağım sabit hat için aylık 12 ytl sabit ücret kdv öiv telekomun zırt pırt çıkardığı ek ücretler bütçemi sarsıyor bizde öğrenciyiz nede olsa