oLay hem iLLegaL hemde cafeciyi zor durumda bırakır yakalanırsa..
Ama her ne şart altında olursa olsun, madem yapacaksanız aylık 5-10 ytl istemeli bence..
Yakında o sektörde bitecek zaten, iyisimi sen telefon hattı açtır kendine. 50 ytl çok fazla bir harcırah değiL.