• 14-08-2013, 20:12:25
    #10
    Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Isınma sorunu devam ediyor olabilir biosdan sıcaklığı takip edin bir süre.
    yok hocam o derece ısınmıyor da, power tuşuna bastıktan 2 saniye sonra kapanıyordu ben de tekrar açıp bağlantıları kontrol ettim şimdi açıldı, tertemiz ve hızlı

    Teşekkürler yardımınız ve ilginiz için.
  • 14-08-2013, 20:28:26
    #11
    BaranGunel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam o derece ısınmıyor da, power tuşuna bastıktan 2 saniye sonra kapanıyordu ben de tekrar açıp bağlantıları kontrol ettim şimdi açıldı, tertemiz ve hızlı

    Teşekkürler yardımınız ve ilginiz için.
    Packard bellerden nefret ediyorum herşeyi sıkıntılı, beni en çok uğraştıran packard bell markası olmuştur

    Rica ederim birşey yapmadık siz kendiniz çözdünüz olayı zaten
  • 14-08-2013, 20:49:43
    #12
    Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Packard bellerden nefret ediyorum herşeyi sıkıntılı, beni en çok uğraştıran packard bell markası olmuştur

    Rica ederim birşey yapmadık siz kendiniz çözdünüz olayı zaten
    Vallahi öyle, bir daha kesinlikle almam packard bell az önce bıraktım bi yarım saat açık olarak geldiğimde baştan başlamıştı, sağ alttaki simgelerin bazıları gözüküyor bazıları gözükmüyor. Oldu bir şeyler ama hayırlısı bakalım

    Edit: makina kendine restart attıktan sonra tarihi 2008 olarak ayarlamış :/ Düzeltmişim ama yine bozulmuş. Belki bir şey ile ilgisi vardır ve bilen çıkar
  • 14-08-2013, 21:06:12
    #13
    BaranGunel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi öyle, bir daha kesinlikle almam packard bell az önce bıraktım bi yarım saat açık olarak geldiğimde baştan başlamıştı, sağ alttaki simgelerin bazıları gözüküyor bazıları gözükmüyor. Oldu bir şeyler ama hayırlısı bakalım

    Edit: makina kendine restart attıktan sonra tarihi 2008 olarak ayarlamış :/ Düzeltmişim ama yine bozulmuş. Belki bir şey ile ilgisi vardır ve bilen çıkar
    Bios pili zayıflamış olabilir tekrar ayarlamanıza rağmen yine saat 2008 e dönüyorsa bios pilini değiştirmek gerekebilir. Ya da acaba yanlışlıkla onuda sökmüş olabilirmisiniz ?

  • 14-08-2013, 21:08:08
    #14
    Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bios pili zayıflamış olabilir tekrar ayarlamanıza rağmen yine saat 2008 e dönüyorsa bios pilini değiştirmek gerekebilir. Ya da acaba yanlışlıkla onuda sökmüş olabilirmisiniz ?

    Bakalım devam ederse aynı sorun bir kontrol ederim onu da, çıkardıysam da sağlam takmamışımdır belki olabilir mi
  • 14-08-2013, 21:09:00
    #15
    BaranGunel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakalım devam ederse aynı sorun bir kontrol ederim onu da, çıkardıysam da sağlam takmamışımdır belki olabilir mi
    Bence daha fazla uğraşmayın toplayın çalışır hale getirin satın kurtulun o makineden
  • 15-08-2013, 20:01:30
    #16
    BaranGunel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar packard bell marka bir laptopum var ve aşırı ısınmaya başladı ben de bu yüzden termal macun aldım.

    Bilgisayar içini açıyorum ama anakart olduğu yerden bir türlü çıkmıyor ne yaptıysam, dolayısıyla fanı da çıkarıp temizleyemiyorum ve termal macun süremiyorum.

    Tüm vidaları söktüm sanıyorum ki her yerine baktım ama anakart laptopun alt tarafından bir türlü çıkmadı :/
    anakartı nasıl çıkardınız acaba. ben de bütün vidaları-kabloları söktüm ama ne klavyeyi çıkarabildim ne de arka-ön kapaklardan birini.
  • 15-08-2013, 20:17:33
    #17
    Packard bell e kötü düyenler sanırım hiç acer ile uğraşmadınız.

    2006 nın sonlarında almıştım (sanırım) bir backard bell

    7 yıla yakın zaman geçti;

    - corel draw x5 ile çizim yapıyorum
    - photoshop cs 3 kurulu. corel ile birlikte aynı anda kullanıyorum.
    - aynı anda chrome, ff ve ie tarayıcıda her birinde 8-10 sayfa açık şekilde çalışmalarıma devam ediyorum.
    - win 8 işletim sistemi kullanıyorum.
    - bir notebook olmasına ramen hatfalarca kapatmadan downloada bıraktığım olmuştur.
    - 7 yılın 6 yılı kesintisiz 7/24 açık olarak çalışan bir bilgisayardı.

    vs. şimdi bu makine sizce nasıl ? kötü mü ¿

    neyse sorunuza gelelim;

    - güvenli modda bilgisayarı açmayı deneyin açlıyorsa, işlem yapabiliyorsanız hata donanımsal değildir işletim sisteminden kaynaklanan bir hatadır. Ama güvenli modda açılmıyor hata veriyor reset atıyorsa %99 donanımsal bir arıza sözkonusu.

    - ram hatası ise;

    yapacaklarınız:
    - remi yuvasından çıkartın. ram girişine ışık yardımıyla bakın. içinde ufakta olsa bir toz parçacığı kalmış olabilir.
    - birden fazla ram varsa teker teker takarak sistemi çalıştırın denemeler yapın. Özellikle turbo pascal programı varsa programı açıp birkaç ufak programcık yazmaya ve çalıştırmaya çalışın. Ram hatasıysa %99,9999 reset atacaktır. ya da print screen ile ekran görüntüsü vs alıp dosyayı kaydedin birkaç kez tekrarlayın.

    - wirelles kartı gibi yuvalara oturan başka parçalar görüyorsanız kart üzerinden onlarıda çıkartıp yuvalarının temiz olduğuna ve sağlam olduğuna emin olun.

    - daha önce çıkartıp taktığınız tüm parçaları söküp kontrollü bir şekilde tekrar takın.

    sorun düzelecektir. halen devam ediyorsa donanımsal bir arıza vardır. o da hangi donanımın bozulduğunu anlayabilmeniz için her donanımı skötükten sonra sistemi güvenli modda açacaksınız. hangi parçayı çıkarttığınızda sistem güvenli modda doğru bir şekilde açılıyorsa o parça arızalıdır.