yok hocam o derece ısınmıyor da, power tuşuna bastıktan 2 saniye sonra kapanıyordu ben de tekrar açıp bağlantıları kontrol ettim şimdi açıldı, tertemiz ve hızlı
Teşekkürler yardımınız ve ilginiz için.
Packard bellerden nefret ediyorum herşeyi sıkıntılı, beni en çok uğraştıran packard bell markası olmuştur
Rica ederim birşey yapmadık siz kendiniz çözdünüz olayı zaten