BaranGunel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam o derece ısınmıyor da, power tuşuna bastıktan 2 saniye sonra kapanıyordu ben de tekrar açıp bağlantıları kontrol ettim şimdi açıldı, tertemiz ve hızlı

Teşekkürler yardımınız ve ilginiz için.
Packard bellerden nefret ediyorum herşeyi sıkıntılı, beni en çok uğraştıran packard bell markası olmuştur

Rica ederim birşey yapmadık siz kendiniz çözdünüz olayı zaten