Merhaba arkadaşlar packard bell marka bir laptopum var ve aşırı ısınmaya başladı ben de bu yüzden termal macun aldım.
Bilgisayar içini açıyorum ama anakart olduğu yerden bir türlü çıkmıyor ne yaptıysam, dolayısıyla fanı da çıkarıp temizleyemiyorum ve termal macun süremiyorum.
Tüm vidaları söktüm sanıyorum ki her yerine baktım ama anakart laptopun alt tarafından bir türlü çıkmadı :/
Isınma sorunu ve termal macun
16
●1.885
- 14-08-2013, 16:04:56
- 14-08-2013, 16:09:55Ön ve arka resmini çekip koyarsan daha iyi yardımcı olabiliriz. Tüm vidaları söktüğüne emin ol, zaten tüm vidalar sökülse bile anakartı kolaylıkla kasasından çıkaramazsın. Sol yada sağ kısımdan usb portların vga portlarının olduğu kısımdan kasayı biraz esnetmen gerekiyor. Portlardan dolayı anakart tam oturduğundan tek seferde sökmen zor. Dikkatli bir şekilde portların olduğu kısımları esnet anakartı o şekilde çıkarabilirsin. Tabi bundan önce dediğim gibi muhakkak ortalarda bir yerde vida kalmadığına emin ol ve tüm kablo bağlantılarını çıkar. Ekran,touchpad,power tuşu vs..
- 14-08-2013, 16:13:44Birazdan tekrar deneyeceğim, ekran görüntüsü de çekerim artık yapamazsamDereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2013, 18:35:16AçtımDereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Topladım

İlk açıldığında mavi ekran verip kapanıyor
sonra da windows repair açılıyor bi 10 dakkadır Attempting repairs...
- 14-08-2013, 18:40:45Ram arızası gibi görünüyor ama elinizde live cd windows varsa deneyin ya da önemli verileriniz yoksa format atıp sıfırdan kurulum yapın. Eğer ram arızasıysa zaten setup aşamasında yine benzer hatayı verecektir.BaranGunel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2013, 18:54:25Bilgisayarın içini açıp temizledim ve topladım az önce şimdi bu hatayı veriyor. Ondan önce hiç bi sorun yoktu sadece ısınıyordu.Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi açmaya çalıştığımda starting windows yazısı geliyor 2 saniye sonra da mavi ekran verip restart atıyor :/ - 14-08-2013, 18:59:04Ram slotunu değiştirip tekrar deneyin, bana ram hatası gibi geldi.BaranGunel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-08-2013, 19:02:31Evet öyle yaptım yine olmadı sonra biostan satadan ide mode a aldım şimdi açılıyor masaüstü geliyor ama 2. Sefer oldu durup dururken restart atıyor...Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım elime yüzüme bulaştırdım :/ - 14-08-2013, 19:12:51Isınma sorunu devam ediyor olabilir biosdan sıcaklığı takip edin bir süre.BaranGunel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

