BaranGunel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet öyle yaptım yine olmadı sonra biostan satadan ide mode a aldım şimdi açılıyor masaüstü geliyor ama 2. Sefer oldu durup dururken restart atıyor...

Sanırım elime yüzüme bulaştırdım :/
Isınma sorunu devam ediyor olabilir biosdan sıcaklığı takip edin bir süre.