BaranGunel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vallahi öyle, bir daha kesinlikle almam packard bell az önce bıraktım bi yarım saat açık olarak geldiğimde baştan başlamıştı, sağ alttaki simgelerin bazıları gözüküyor bazıları gözükmüyor. Oldu bir şeyler ama hayırlısı bakalım

Edit: makina kendine restart attıktan sonra tarihi 2008 olarak ayarlamış :/ Düzeltmişim ama yine bozulmuş. Belki bir şey ile ilgisi vardır ve bilen çıkar
Bios pili zayıflamış olabilir tekrar ayarlamanıza rağmen yine saat 2008 e dönüyorsa bios pilini değiştirmek gerekebilir. Ya da acaba yanlışlıkla onuda sökmüş olabilirmisiniz ?