Merhaba arkadaşlar packard bell marka bir laptopum var ve aşırı ısınmaya başladı ben de bu yüzden termal macun aldım.
Bilgisayar içini açıyorum ama anakart olduğu yerden bir türlü çıkmıyor ne yaptıysam, dolayısıyla fanı da çıkarıp temizleyemiyorum ve termal macun süremiyorum.
Tüm vidaları söktüm sanıyorum ki her yerine baktım ama anakart laptopun alt tarafından bir türlü çıkmadı :/
anakartı nasıl çıkardınız acaba. ben de bütün vidaları-kabloları söktüm ama ne klavyeyi çıkarabildim ne de arka-ön kapaklardan birini.