Dereck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Packard bellerden nefret ediyorum herşeyi sıkıntılı, beni en çok uğraştıran packard bell markası olmuştur

Rica ederim birşey yapmadık siz kendiniz çözdünüz olayı zaten
Vallahi öyle, bir daha kesinlikle almam packard bell az önce bıraktım bi yarım saat açık olarak geldiğimde baştan başlamıştı, sağ alttaki simgelerin bazıları gözüküyor bazıları gözükmüyor. Oldu bir şeyler ama hayırlısı bakalım

Edit: makina kendine restart attıktan sonra tarihi 2008 olarak ayarlamış :/ Düzeltmişim ama yine bozulmuş. Belki bir şey ile ilgisi vardır ve bilen çıkar