• 18-11-2009, 18:44:58
    #28
    internette btüün şikayetlere bakın isimtescil hakkında eyer web işinde ii bir fikir sahibiyseniz ve bu işi ciddiye alarak bişiler yapıosanız bilgisayarın başında gülmekden ölrsünüz. ihs iyi fakat herşeye burnunu sokan bi firma karakterinden saldırısından spamından toplu mailinden tut herşeine karısan bi firma ihs den host haricinde baska hiç bişi alınmaz. isimtescil de adam tutmus rezillik die konu baslı acmıs adamın güvnli için kimlik fotokopisi istiolar adam inat edio yollamıo onlarda hesabı acmıo cocuk dioki ben hassas adamm kişisel bilgimi vermem o zmn sen bu işi ciddiye almıosun ki adamlarda acmaz hesabını öle uygun görmüşler. böle abecümeci tantanalarla firmalarımıza taş atıoruz gavur firmalara para yedirioruz. adamın teki tutmus baslık acmıs isimtescilden alısveriş yapmayın domainim birden iki katı fiyatına fırladı. kardeşim sen zmanında ödemessen paranı 3 katınada fırlar sen domainini son günne kadar bekleticek şekilde bu işe özen gösteriosan isimtescil sana gelmez nası bi ülkede yaşıoz hayret olay herkez söz sahibi
  • 18-11-2009, 20:07:22
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    NOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerli firmalar ne zaman kendini sevdirecek ve güven ortamı oluşturacak ?

    Türkiyede alan adı konusunda ün yapmış özel girişimler arasında IHS'den başka hakkında suçlama ve eleştiri yapılmayan kaç tane yer var ? Neden Türkiyedeki firmalarda yaşanan sorunların hiçbiri GoDaddy, Moniker, NetworkSolutions vb. yabancı firmalarda yaşanmıyor. Biz bilmiyormuyuz ülkemizin insanının kazanmasını istemeyi, biz bilmiyormuyuz dışarıya döviz akıtımının ülkemiz adına ne kadar zararlı olduğunu ?

    Hosting ve DC hizmetleri konusunda çok başarılı firmalarımız var onları destekliyoruzda domain firmalarına karşı bir kastımız mı var ? Tabiki hayır. Herkes hak ettiğini alır, bu konu için demiyorum bunları, genel olarak konuşuyorum.
    sizi destekliyorum
  • 19-11-2009, 04:25:28
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    NOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1) O tezi yazmak için hiç uğraşmadım, bildiğim isimtescil yorumları yeterli oldu.
    2) Tüm büyükler ( hemen hepsi ama tamamı değil ) piyasaya küçük bir iştirak olarak girmişler, yaptıkları kaliteli iş, kaliteli hizmet ve birazda şanslarıyla bugünkü konumlarına gelmişlerdir. Bugün Türkiye'den 823.000 domain kayıtlı, buda hiç küçümsenecek bir pazar olmadığını gösteriyor.
    3) Herşeyde onlar dünya devi bunlar küçük işletme, büyük olmak istiyorsan büyük düşüneceksin yok ben büyük olmayacam diyorsan bu eleştirilere göz yumacaksın.
    4) Finans alanında emin olun bende akademik eğitim görüyorum, ama gördüğümüz bu akademik eğitim bize "siz küçüksünüz büyük olamazsınız" demiyor, gördüğümüz eğitim bize "onlar büyük ama sizde onlar kadar büyük olabilirsiniz" diyor ve bunun için bize yol gösterip ufkumuzu açıyor. Bu konuda şunu söyleyebilirim ya siz çok yanlış ve düşük seviyedeki bir birimdem akademik eğitim alıyorsunuz yada "bende akademik eğitim görüyorum" diyorsunuz ama sanırım sadece adınız bu mastera kayıtlı, siz kafanıza göre takılıyorsunuz. Master demek bir birim üzerinde uzmanlaşmak demektir, siz milletimizin bilinçaltına yerleştirilmiş "biz büyük olamayız" düşüncesi üzerindemi master yapıyorsunuz yoksa işletmelerin karını maksimum ve maliyetini minimum seviyeye çekecek, bu işlemleride yaparken kalite ve marka değerinden ödün vermeyecek bir olguyu barındıran finansal işletme alanında mı master yapıyorsunuz ? Belkide verilen eğitimi siz yanlış algılıyorsunuzdur...
    Kişileştirecekseniz özel mesajım açık (kişisel reklam yapmam) nerede eğitim gördüğümü yazarım merak etmeyin bugüne kadar yazmış olduğum projeleride. Haftada kaç bin kelime okuduğumuda söylerim haftada kaç bin kelime ile proje hazırdığımıda, ve hangi dilde hazırladığımıda (spor-magazin değil).

    Halen dünya devi sayılacak şirketlerin her alan rekabet ile birbiri ile yarıştığını düşünen çok ilginç şeyler yazabilirim bu konuda. "onlar büyük ama sizde onlar kadar büyük olabilirsiniz" diyor bazı teoriler ama birde "sen büyüksen başka büyük yaratma" teorisi vardır onuda hatırlatırım, merak edenler için ekonomiye giriş 1 dersinde 3-4 çeşit oligopoly çeşitleri vardır orada ki teoriler çok güzel şeyler söyler.

    Genel olarak konuya gelirsem umarım kişileştirmeden devam edersiniz, Goddady millete hoş gelebilir bana gelmiyor zorla 15 tane şey satması bilinçsiz kullanıcıyı zorla başka ürünlere teşvik etmesi hoş değil, hele ki habersizce para çekmesi benim açımdan yararlı oldu yorum yazmamda. Ben millet kadar çok domain almam çünkü şükür ne spam yapıyorum ne ***** site nede yasa dışı bir paylaşım sitem var, ayrıca domain pazarına girmem ama bunları yapmama rağmen webhosting ve shell hosting yaptım 4-5 yıl kadar 2001den bu yana Türkiye de 6 ayrı şirketden 250'nin üzerinde domain aldım diyebilirim ki en sorunsuz olanı İsimtescil'di benim açımdan kaç kez gece yarısı aradım DNS değişliliği yaptırdım yada problem çözdüm. Demek ki birileri çalışıyor sizin dediğiniz gibi değil bunları yazmak istemiyorum çünkü sazan arkadaşlar var bir Türk firma hakkın da iyi birşey yazınca şak-şakcı diyorlar hemen millete.

    Oturup araştırmadım merak da etmemiştim ama sizin için 10dk bir araştırma yaptım. Siz dediniz ki 823.000 domain kayıtlı Türkiye firmalarında. Hani bizim kiler godaddy gibi dünya piyasanın %30'na sahip bir şirket ile kafa kafaya rekabet edecekler ya söyle bir baktım son 4.5 ay içersinde Goddady 600.000'ne yakın domain kayıt etmiş. Türkiye piyası çok yeni bir piyasa vergi yükünü bahsetmiyim bile üzerine teşvik yok hiç şekilde, bu kadar kötü şartlar varken bir talepden daha fazla arz varsa nasıl gelişecek bu şirketler? Neyse daha fazla uzatmak istemiyorum isteyen istediği yerle çalışır ben Türk şirketlerini desteklemeye devam edeceğim, madem gelişmesini istiyoruz bi zahmet katkıda bulunsun herkes.

    Lütfen(!) Birkez daha benim eğitimimi bilmeden yorum yazmayın benimle ilgili lütfen kalbinizi kırmak istemem, en nefret ettiğim şeylerden biri insanları bilmeden hele bir de genel ortamlarda küçümseyerek yazılan yazılardır...
  • 19-11-2009, 08:48:10
    #31
    Üyeliği durduruldu
    bi deli taş atmış kuyunun birine 40 kişi çıkaramamış hikayesi var sanırım onun gibi şey olmuş bu İlerleyen günlerde benim babam senin babanı dövere doğru gidecek sanırım
  • 19-11-2009, 16:19:11
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişileştirecekseniz özel mesajım açık (kişisel reklam yapmam) nerede eğitim gördüğümü yazarım merak etmeyin bugüne kadar yazmış olduğum projeleride. Haftada kaç bin kelime okuduğumuda söylerim haftada kaç bin kelime ile proje hazırdığımıda, ve hangi dilde hazırladığımıda (spor-magazin değil).

    Halen dünya devi sayılacak şirketlerin her alan rekabet ile birbiri ile yarıştığını düşünen çok ilginç şeyler yazabilirim bu konuda. "onlar büyük ama sizde onlar kadar büyük olabilirsiniz" diyor bazı teoriler ama birde "sen büyüksen başka büyük yaratma" teorisi vardır onuda hatırlatırım, merak edenler için ekonomiye giriş 1 dersinde 3-4 çeşit oligopoly çeşitleri vardır orada ki teoriler çok güzel şeyler söyler.

    Genel olarak konuya gelirsem umarım kişileştirmeden devam edersiniz, Goddady millete hoş gelebilir bana gelmiyor zorla 15 tane şey satması bilinçsiz kullanıcıyı zorla başka ürünlere teşvik etmesi hoş değil, hele ki habersizce para çekmesi benim açımdan yararlı oldu yorum yazmamda. Ben millet kadar çok domain almam çünkü şükür ne spam yapıyorum ne ***** site nede yasa dışı bir paylaşım sitem var, ayrıca domain pazarına girmem ama bunları yapmama rağmen webhosting ve shell hosting yaptım 4-5 yıl kadar 2001den bu yana Türkiye de 6 ayrı şirketden 250'nin üzerinde domain aldım diyebilirim ki en sorunsuz olanı İsimtescil'di benim açımdan kaç kez gece yarısı aradım DNS değişliliği yaptırdım yada problem çözdüm. Demek ki birileri çalışıyor sizin dediğiniz gibi değil bunları yazmak istemiyorum çünkü sazan arkadaşlar var bir Türk firma hakkın da iyi birşey yazınca şak-şakcı diyorlar hemen millete.

    Oturup araştırmadım merak da etmemiştim ama sizin için 10dk bir araştırma yaptım. Siz dediniz ki 823.000 domain kayıtlı Türkiye firmalarında. Hani bizim kiler godaddy gibi dünya piyasanın %30'na sahip bir şirket ile kafa kafaya rekabet edecekler ya söyle bir baktım son 4.5 ay içersinde Goddady 600.000'ne yakın domain kayıt etmiş. Türkiye piyası çok yeni bir piyasa vergi yükünü bahsetmiyim bile üzerine teşvik yok hiç şekilde, bu kadar kötü şartlar varken bir talepden daha fazla arz varsa nasıl gelişecek bu şirketler? Neyse daha fazla uzatmak istemiyorum isteyen istediği yerle çalışır ben Türk şirketlerini desteklemeye devam edeceğim, madem gelişmesini istiyoruz bi zahmet katkıda bulunsun herkes.

    Lütfen(!) Birkez daha benim eğitimimi bilmeden yorum yazmayın benimle ilgili lütfen kalbinizi kırmak istemem, en nefret ettiğim şeylerden biri insanları bilmeden hele bir de genel ortamlarda küçümseyerek yazılan yazılardır...
    Sizinle kişisel hiç bir sorunum yok olamazda çünkü tanımıyorum sizi, eğitiminiz hakkında küçümsemedim sizi sadece aldığınız eğitim sonucu karamsar tavrınızı eleştirip kaynak olasılıklar üzerinde yorum yaptım. Şunu belirteyim bizde Türk şirketlerinin kazanmasını istiyoruz ama size sizin yazdığınız bir açıklama ile cevap vereyim kısaca. Demişsiniz ki bir çok kez gece yarısı dns değişikliği ve problem çözümü yaptırdım. İşte sözün özü zaten burada, demekki en basit işlem dns değişikliğinde bile bazı sorunlar yaşanabiliyor, biz anti isimtescilci değiliz, gönül isterdiki çok güzel işler yapsınlar bizde destek verelim. Bunun yanında söylediklerinizin hepsine birer cevabım var finansal açıdan olsun, mantıken olsun ancak konunun uzamaması için onlara artık cevap yazmıyorum çünkü bu forumdaki bir çok arkadaşımızda olduğu gibi ne yazıkkı sizde bir tartışmayı hemen kişisel algılıyorsunuz. Oysa görüşlerimizin nihayetinde pek bir farkı yok, siz Türk şirketlere destek olalım diyorsunuz, bizde Türk şirketleri daha iyi hizmet versin ondan sonra destek olalım diyoruz. Biz sadece kayıtsız şartsız destek olmayalım diyoruz, çünkü böyle bir durumda kendilerini başarılı sanıp iyice işi askıya alacaklardır.
  • 19-11-2009, 18:55:15
    #33
    NOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yerli firmalar ne zaman kendini sevdirecek ve güven ortamı oluşturacak ?

    Türkiyede alan adı konusunda ün yapmış özel girişimler arasında IHS'den başka hakkında suçlama ve eleştiri yapılmayan kaç tane yer var ? Neden Türkiyedeki firmalarda yaşanan sorunların hiçbiri GoDaddy, Moniker, NetworkSolutions vb. yabancı firmalarda yaşanmıyor. Biz bilmiyormuyuz ülkemizin insanının kazanmasını istemeyi, biz bilmiyormuyuz dışarıya döviz akıtımının ülkemiz adına ne kadar zararlı olduğunu ?

    Hosting ve DC hizmetleri konusunda çok başarılı firmalarımız var onları destekliyoruzda domain firmalarına karşı bir kastımız mı var ? Tabiki hayır. Herkes hak ettiğini alır, bu konu için demiyorum bunları, genel olarak konuşuyorum.
    https://www.r10.net/domain/501954-ger...si-paypal.html
  • 20-11-2009, 00:30:31
    #34
    O mesajdaki arkadaş auto renew i açık bıraktığı için öyle olmuştur, kendisi ben bir şey açmadım diyor ama ilk domain kaydında otomatik olarak auto renew açık oluyor.
  • 21-11-2009, 18:33:32
    #35
    Dun aksam saat 21:00 sularinda aldigim Domain panelimde 5 dk icinde gozuktu. Su anda saat 18:33 ama halen dns ler degismedi. Daha oncede 5-6 domain aldim isimtescilden, dnslerde gecikmeyi ilk kez yasiyorum
  • 21-11-2009, 22:22:38
    #36
    gsyaso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yerli firmaları sevmeyi ve güvenmeyi ne zaman öğreneceğiz iki yıldır isimtescille çalışıyorum hiç sorun yaşamadım.
    bende 3 telefon nomu değiştiremedim halen ama olsun fax çekecekmişim