Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kişileştirecekseniz özel mesajım açık (kişisel reklam yapmam) nerede eğitim gördüğümü yazarım merak etmeyin bugüne kadar yazmış olduğum projeleride. Haftada kaç bin kelime okuduğumuda söylerim haftada kaç bin kelime ile proje hazırdığımıda, ve hangi dilde hazırladığımıda (spor-magazin değil).

Halen dünya devi sayılacak şirketlerin her alan rekabet ile birbiri ile yarıştığını düşünen çok ilginç şeyler yazabilirim bu konuda. "onlar büyük ama sizde onlar kadar büyük olabilirsiniz" diyor bazı teoriler ama birde "sen büyüksen başka büyük yaratma" teorisi vardır onuda hatırlatırım, merak edenler için ekonomiye giriş 1 dersinde 3-4 çeşit oligopoly çeşitleri vardır orada ki teoriler çok güzel şeyler söyler.

Genel olarak konuya gelirsem umarım kişileştirmeden devam edersiniz, Goddady millete hoş gelebilir bana gelmiyor zorla 15 tane şey satması bilinçsiz kullanıcıyı zorla başka ürünlere teşvik etmesi hoş değil, hele ki habersizce para çekmesi benim açımdan yararlı oldu yorum yazmamda. Ben millet kadar çok domain almam çünkü şükür ne spam yapıyorum ne ***** site nede yasa dışı bir paylaşım sitem var, ayrıca domain pazarına girmem ama bunları yapmama rağmen webhosting ve shell hosting yaptım 4-5 yıl kadar 2001den bu yana Türkiye de 6 ayrı şirketden 250'nin üzerinde domain aldım diyebilirim ki en sorunsuz olanı İsimtescil'di benim açımdan kaç kez gece yarısı aradım DNS değişliliği yaptırdım yada problem çözdüm. Demek ki birileri çalışıyor sizin dediğiniz gibi değil bunları yazmak istemiyorum çünkü sazan arkadaşlar var bir Türk firma hakkın da iyi birşey yazınca şak-şakcı diyorlar hemen millete.

Oturup araştırmadım merak da etmemiştim ama sizin için 10dk bir araştırma yaptım. Siz dediniz ki 823.000 domain kayıtlı Türkiye firmalarında. Hani bizim kiler godaddy gibi dünya piyasanın %30'na sahip bir şirket ile kafa kafaya rekabet edecekler ya söyle bir baktım son 4.5 ay içersinde Goddady 600.000'ne yakın domain kayıt etmiş. Türkiye piyası çok yeni bir piyasa vergi yükünü bahsetmiyim bile üzerine teşvik yok hiç şekilde, bu kadar kötü şartlar varken bir talepden daha fazla arz varsa nasıl gelişecek bu şirketler? Neyse daha fazla uzatmak istemiyorum isteyen istediği yerle çalışır ben Türk şirketlerini desteklemeye devam edeceğim, madem gelişmesini istiyoruz bi zahmet katkıda bulunsun herkes.

Lütfen(!) Birkez daha benim eğitimimi bilmeden yorum yazmayın benimle ilgili lütfen kalbinizi kırmak istemem, en nefret ettiğim şeylerden biri insanları bilmeden hele bir de genel ortamlarda küçümseyerek yazılan yazılardır...
Sizinle kişisel hiç bir sorunum yok olamazda çünkü tanımıyorum sizi, eğitiminiz hakkında küçümsemedim sizi sadece aldığınız eğitim sonucu karamsar tavrınızı eleştirip kaynak olasılıklar üzerinde yorum yaptım. Şunu belirteyim bizde Türk şirketlerinin kazanmasını istiyoruz ama size sizin yazdığınız bir açıklama ile cevap vereyim kısaca. Demişsiniz ki bir çok kez gece yarısı dns değişikliği ve problem çözümü yaptırdım. İşte sözün özü zaten burada, demekki en basit işlem dns değişikliğinde bile bazı sorunlar yaşanabiliyor, biz anti isimtescilci değiliz, gönül isterdiki çok güzel işler yapsınlar bizde destek verelim. Bunun yanında söylediklerinizin hepsine birer cevabım var finansal açıdan olsun, mantıken olsun ancak konunun uzamaması için onlara artık cevap yazmıyorum çünkü bu forumdaki bir çok arkadaşımızda olduğu gibi ne yazıkkı sizde bir tartışmayı hemen kişisel algılıyorsunuz. Oysa görüşlerimizin nihayetinde pek bir farkı yok, siz Türk şirketlere destek olalım diyorsunuz, bizde Türk şirketleri daha iyi hizmet versin ondan sonra destek olalım diyoruz. Biz sadece kayıtsız şartsız destek olmayalım diyoruz, çünkü böyle bir durumda kendilerini başarılı sanıp iyice işi askıya alacaklardır.