gsyaso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yerli firmaları sevmeyi ve güvenmeyi ne zaman öğreneceğiz iki yıldır isimtescille çalışıyorum hiç sorun yaşamadım.
bende 3 telefon nomu değiştiremedim halen ama olsun fax çekecekmişim