NOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yerli firmalar ne zaman kendini sevdirecek ve güven ortamı oluşturacak ?

Türkiyede alan adı konusunda ün yapmış özel girişimler arasında IHS'den başka hakkında suçlama ve eleştiri yapılmayan kaç tane yer var ? Neden Türkiyedeki firmalarda yaşanan sorunların hiçbiri GoDaddy, Moniker, NetworkSolutions vb. yabancı firmalarda yaşanmıyor. Biz bilmiyormuyuz ülkemizin insanının kazanmasını istemeyi, biz bilmiyormuyuz dışarıya döviz akıtımının ülkemiz adına ne kadar zararlı olduğunu ?

Hosting ve DC hizmetleri konusunda çok başarılı firmalarımız var onları destekliyoruzda domain firmalarına karşı bir kastımız mı var ? Tabiki hayır. Herkes hak ettiğini alır, bu konu için demiyorum bunları, genel olarak konuşuyorum.
https://www.r10.net/domain/501954-ger...si-paypal.html