NOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1) O tezi yazmak için hiç uğraşmadım, bildiğim isimtescil yorumları yeterli oldu.
2) Tüm büyükler ( hemen hepsi ama tamamı değil ) piyasaya küçük bir iştirak olarak girmişler, yaptıkları kaliteli iş, kaliteli hizmet ve birazda şanslarıyla bugünkü konumlarına gelmişlerdir. Bugün Türkiye'den 823.000 domain kayıtlı, buda hiç küçümsenecek bir pazar olmadığını gösteriyor.
3) Herşeyde onlar dünya devi bunlar küçük işletme, büyük olmak istiyorsan büyük düşüneceksin yok ben büyük olmayacam diyorsan bu eleştirilere göz yumacaksın.
4) Finans alanında emin olun bende akademik eğitim görüyorum, ama gördüğümüz bu akademik eğitim bize "siz küçüksünüz büyük olamazsınız" demiyor, gördüğümüz eğitim bize "onlar büyük ama sizde onlar kadar büyük olabilirsiniz" diyor ve bunun için bize yol gösterip ufkumuzu açıyor. Bu konuda şunu söyleyebilirim ya siz çok yanlış ve düşük seviyedeki bir birimdem akademik eğitim alıyorsunuz yada "bende akademik eğitim görüyorum" diyorsunuz ama sanırım sadece adınız bu mastera kayıtlı, siz kafanıza göre takılıyorsunuz. Master demek bir birim üzerinde uzmanlaşmak demektir, siz milletimizin bilinçaltına yerleştirilmiş "biz büyük olamayız" düşüncesi üzerindemi master yapıyorsunuz yoksa işletmelerin karını maksimum ve maliyetini minimum seviyeye çekecek, bu işlemleride yaparken kalite ve marka değerinden ödün vermeyecek bir olguyu barındıran finansal işletme alanında mı master yapıyorsunuz ? Belkide verilen eğitimi siz yanlış algılıyorsunuzdur...
Kişileştirecekseniz özel mesajım açık (kişisel reklam yapmam) nerede eğitim gördüğümü yazarım merak etmeyin bugüne kadar yazmış olduğum projeleride. Haftada kaç bin kelime okuduğumuda söylerim haftada kaç bin kelime ile proje hazırdığımıda, ve hangi dilde hazırladığımıda (spor-magazin değil).

Halen dünya devi sayılacak şirketlerin her alan rekabet ile birbiri ile yarıştığını düşünen çok ilginç şeyler yazabilirim bu konuda. "onlar büyük ama sizde onlar kadar büyük olabilirsiniz" diyor bazı teoriler ama birde "sen büyüksen başka büyük yaratma" teorisi vardır onuda hatırlatırım, merak edenler için ekonomiye giriş 1 dersinde 3-4 çeşit oligopoly çeşitleri vardır orada ki teoriler çok güzel şeyler söyler.

Genel olarak konuya gelirsem umarım kişileştirmeden devam edersiniz, Goddady millete hoş gelebilir bana gelmiyor zorla 15 tane şey satması bilinçsiz kullanıcıyı zorla başka ürünlere teşvik etmesi hoş değil, hele ki habersizce para çekmesi benim açımdan yararlı oldu yorum yazmamda. Ben millet kadar çok domain almam çünkü şükür ne spam yapıyorum ne ***** site nede yasa dışı bir paylaşım sitem var, ayrıca domain pazarına girmem ama bunları yapmama rağmen webhosting ve shell hosting yaptım 4-5 yıl kadar 2001den bu yana Türkiye de 6 ayrı şirketden 250'nin üzerinde domain aldım diyebilirim ki en sorunsuz olanı İsimtescil'di benim açımdan kaç kez gece yarısı aradım DNS değişliliği yaptırdım yada problem çözdüm. Demek ki birileri çalışıyor sizin dediğiniz gibi değil bunları yazmak istemiyorum çünkü sazan arkadaşlar var bir Türk firma hakkın da iyi birşey yazınca şak-şakcı diyorlar hemen millete.

Oturup araştırmadım merak da etmemiştim ama sizin için 10dk bir araştırma yaptım. Siz dediniz ki 823.000 domain kayıtlı Türkiye firmalarında. Hani bizim kiler godaddy gibi dünya piyasanın %30'na sahip bir şirket ile kafa kafaya rekabet edecekler ya söyle bir baktım son 4.5 ay içersinde Goddady 600.000'ne yakın domain kayıt etmiş. Türkiye piyası çok yeni bir piyasa vergi yükünü bahsetmiyim bile üzerine teşvik yok hiç şekilde, bu kadar kötü şartlar varken bir talepden daha fazla arz varsa nasıl gelişecek bu şirketler? Neyse daha fazla uzatmak istemiyorum isteyen istediği yerle çalışır ben Türk şirketlerini desteklemeye devam edeceğim, madem gelişmesini istiyoruz bi zahmet katkıda bulunsun herkes.

Lütfen(!) Birkez daha benim eğitimimi bilmeden yorum yazmayın benimle ilgili lütfen kalbinizi kırmak istemem, en nefret ettiğim şeylerden biri insanları bilmeden hele bir de genel ortamlarda küçümseyerek yazılan yazılardır...