• 18-11-2009, 02:41:03
    #19
    böyle şeyler arada bir oluyor bukadar büyütmenin bir anlamı yok bence adamların bir suçuda yok 01:14:22 mesaj yazmışsınız okadar acil ise domain bir telde açabilirdiniz.
    gece 24 kadar ordalar.
  • 18-11-2009, 02:59:32
    #20
    yerli firmaları sevmeyi ve güvenmeyi ne zaman öğreneceğiz iki yıldır isimtescille çalışıyorum hiç sorun yaşamadım.
  • 18-11-2009, 03:12:38
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gsyaso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yerli firmaları sevmeyi ve güvenmeyi ne zaman öğreneceğiz iki yıldır isimtescille çalışıyorum hiç sorun yaşamadım.
    Yerli firmalar ne zaman kendini sevdirecek ve güven ortamı oluşturacak ?

    Türkiyede alan adı konusunda ün yapmış özel girişimler arasında IHS'den başka hakkında suçlama ve eleştiri yapılmayan kaç tane yer var ? Neden Türkiyedeki firmalarda yaşanan sorunların hiçbiri GoDaddy, Moniker, NetworkSolutions vb. yabancı firmalarda yaşanmıyor. Biz bilmiyormuyuz ülkemizin insanının kazanmasını istemeyi, biz bilmiyormuyuz dışarıya döviz akıtımının ülkemiz adına ne kadar zararlı olduğunu ?

    Hosting ve DC hizmetleri konusunda çok başarılı firmalarımız var onları destekliyoruzda domain firmalarına karşı bir kastımız mı var ? Tabiki hayır. Herkes hak ettiğini alır, bu konu için demiyorum bunları, genel olarak konuşuyorum.
  • 18-11-2009, 03:48:52
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Godaddy şuana kadar daha çok sorun yaşadım ben isimtescile göre. Sorunları çözdüm ama yine ufak sinek miğne bulandırıypr. İsimtescilde kredi kartı ile aldığım domainlerde .com/net/org/info/biz/us hepsinden aldım en fazla şükür 10dk bekledim. Yerli firmaların baş edebilmesi için önce devletin adam gibi vergi uygulaması lazım, bu kadar yüksek vergi ile birde pazar küçük ne kadar çok domain satabilirsin ki?

    Godaddy ABD'yemi satıyor bir ki oraya satsa bile pazar Türkiyenin 25 katı büyük, Türkiye de kaç webmaster var ki kaç domain alıcak sonra okadar kazanıcakta fiyatları düşürecek ve iyi hizmet için çok eleman çalıtıracak. Şuan bir eleman çalıştırsan maaş+sigortası+öğle yemeği koydun 1000tl ediyor. Biraz şartlara göre mantıklı yorum yapın...
  • 18-11-2009, 04:14:29
    #23
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Godaddy şuana kadar daha çok sorun yaşadım ben isimtescile göre. Sorunları çözdüm ama yine ufak sinek miğne bulandırıypr. İsimtescilde kredi kartı ile aldığım domainlerde .com/net/org/info/biz/us hepsinden aldım en fazla şükür 10dk bekledim. Yerli firmaların baş edebilmesi için önce devletin adam gibi vergi uygulaması lazım, bu kadar yüksek vergi ile birde pazar küçük ne kadar çok domain satabilirsin ki?

    Godaddy ABD'yemi satıyor bir ki oraya satsa bile pazar Türkiyenin 25 katı büyük, Türkiye de kaç webmaster var ki kaç domain alıcak sonra okadar kazanıcakta fiyatları düşürecek ve iyi hizmet için çok eleman çalıtıracak. Şuan bir eleman çalıştırsan maaş+sigortası+öğle yemeği koydun 1000tl ediyor. Biraz şartlara göre mantıklı yorum yapın...
    Şartlar ortada ve yorumlarda ortada. GoDaddy de domain konusunda ne gibi bir sorun yaşadınız acaba ? Ben şu ana kadar ( 2001'den beri kullanırım ) hiç bir problem yaşamadım. Hatta ingilizce bilmeyen bir arkadaşım yanlışlıkla alışverişlerde önerilen tüm domainleri ekle dediği için 500 milyon civarı ödeme yapıp bir çok uzantıyı satın almasına ragmen, bir kaç mesaj ile geri ödeme alıp tekrar o domainleri düşürttük. GoDaddy bugün bu konuma geldiyse şansla gelmedi verdiği hizmetle geldi. Bob Parson'un hayat ve başarı hikayesini okumanızı öneririm bu konuda.

    Şu anda isimtescilde 175000 küsür domain var, şu ana kadar reglenip düşenler, transfer edilenler, hosting vb diğer servisler hariç. Günlük ortalama yeni domain kayıt sayısı 300 civarı. Domain başı 2 TL karları olsa ki o kadar olması çok olağan mevcut fiyatlarla hiçde kar etmiyormuş gibi durmuyor değil mi ? + olarak 100 lerce eleman çalıştırmasına gerek yok bu kadar müşteri için, açık konuşayım gündüz 5 akşam 2 teknik destek yetkilisi olsa domain departmanında yeterli olur ve bu 7 kişi gayet güzel hizmet verebilirler.

    Sizin atladığınız konu şu, burada fiyat yada benzeri birşey eleştirilmiyor, verilen hizmet eleştiriliyor. Siz bu durumda sanki fazla bütçe olmadığı(!) için "r10 da konu açmışlar birisi domain satış scripti yazsın diye ve daha yeni yeni asp öğrenenlerden birisi işi alıp scripti yazmış, dolayısıyla arada sorunlar çıkıyor ve yokluktan kalifiye eleman değilde kahveden bir adamı getirip oturtmuşlar sen buraya gelen sorulara cevap yaz sana ayda 500 gayme verecez" tezini savunucasına yazmışsınız. Gerçek olan şuki bu firma gayet iyi para kazanıyor yaptığı işten ancak buna karşılık yeterli alt yapıya sahip değil ve müşteriyle iyi ilgilenen, doğru dürüst üsluplu bir müşteri hizmetlerinden yoksun. Şartlar ve mantıklı yorum budur!!!

    Not: Ben hiç isimtescille hiç sorun yaşamadım çünkü şu anda orada bir domainim var ve onuda bir başkasından satın almıştım. R10 da bir çok kere gördüğümüz açıklamalar paralelinde bu yorumları yapıyorum.
  • 18-11-2009, 04:39:11
    #24
    Godaddy de bir defa tüm domianlerimi yanlışlıkla sildim. 24 kadar falandı galiba. 3 gün yazıştıktan sonra kredi kartı numaramın bir kaç hanesini verdim ve hepsini kurtardılar.

    Yerli firmalarda domain transferi yapmak istediğimde günler sürüyor. Godaddy den yabancı ya da yabancıdan godaddy firmasına saatler. Yerli hiçbir domain ya da host kullanmıyorum. Yabancılar hem ucuz hem kaliteli.
  • 18-11-2009, 15:27:59
    #25
    Ben zarar ediyor demedim ki isimtescil için merak etmeyi kar zarar hesaplarını iyi bilirim benim mesleğim bu zaten yaptığım master'da finansal işletme üzerine.

    Benim karşılaştırdığım isimtescilin 1 haftada sattığı domain sayı, godday o sayıyı 1-2 saat içinde yakalıyor. İsimtescili savunmuyorum ama Türkiye de herşey çok iyimiş gibi karşılaştırdığınız firmaya bakın lütfen. Godaddy nasıl bir sorun yaşadığıma gelirsek 3 defa ben auto-renewi kapatmama rağmen kendiliğinden para çekildi o domainlerle iligli, ilk 2 güzel rica ilgili mail yazınca cevap gelmedi düzgün bakıyoruz vs dendi, ne zaman tehtit ettim mahkeme yolunu söyledim ertesi 1 saat içinde tmm ödüyoruz dediler. Bumu yani müsteri hizmetleri tehtitlemi almak, açıkca her götürmeye bakıyor onlarda.

    Lütfen;
    Migors - Mahalle Bakalı
    IKEA - Normal mobilya üreticisi
    gibi şartlar eşit olmayan karşılaştırma yapmayın.

    Alıntı
    r10 da konu açmışlar birisi domain satış scripti yazsın diye ve daha yeni yeni asp öğrenenlerden birisi işi alıp scripti yazmış, dolayısıyla arada sorunlar çıkıyor ve yokluktan kalifiye eleman değilde kahveden bir adamı getirip oturtmuşlar sen buraya gelen sorulara cevap yaz sana ayda 500 gayme verecez"
    Bu tez için çok mu uğraştınız yazmakya? Neyse kendimi yazmak istemem neyi ne kadar bilidğim değil konumuz, godaddy ile isimtescili karşılştırmak adeletsiz şartlar uygun değil. Neyse uzatmayalım herkes isteği yerden almakta özgür ben Türk firmalarını tercih ederim pahalı olsalarda biraz en azından param içerde kalır.
  • 18-11-2009, 15:43:14
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    4 yıldır isimtescil.net ile calısmaktayım suana kadar hiç bir sorun yasamadım.
  • 18-11-2009, 18:27:47
    #27
    Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben zarar ediyor demedim ki isimtescil için merak etmeyi kar zarar hesaplarını iyi bilirim benim mesleğim bu zaten yaptığım master'da finansal işletme üzerine.

    Benim karşılaştırdığım isimtescilin 1 haftada sattığı domain sayı, godday o sayıyı 1-2 saat içinde yakalıyor. İsimtescili savunmuyorum ama Türkiye de herşey çok iyimiş gibi karşılaştırdığınız firmaya bakın lütfen. Godaddy nasıl bir sorun yaşadığıma gelirsek 3 defa ben auto-renewi kapatmama rağmen kendiliğinden para çekildi o domainlerle iligli, ilk 2 güzel rica ilgili mail yazınca cevap gelmedi düzgün bakıyoruz vs dendi, ne zaman tehtit ettim mahkeme yolunu söyledim ertesi 1 saat içinde tmm ödüyoruz dediler. Bumu yani müsteri hizmetleri tehtitlemi almak, açıkca her götürmeye bakıyor onlarda.

    Lütfen;
    Migors - Mahalle Bakalı
    IKEA - Normal mobilya üreticisi
    gibi şartlar eşit olmayan karşılaştırma yapmayın.


    Bu tez için çok mu uğraştınız yazmakya? Neyse kendimi yazmak istemem neyi ne kadar bilidğim değil konumuz, godaddy ile isimtescili karşılştırmak adeletsiz şartlar uygun değil. Neyse uzatmayalım herkes isteği yerden almakta özgür ben Türk firmalarını tercih ederim pahalı olsalarda biraz en azından param içerde kalır.
    1) O tezi yazmak için hiç uğraşmadım, bildiğim isimtescil yorumları yeterli oldu.
    2) Tüm büyükler ( hemen hepsi ama tamamı değil ) piyasaya küçük bir iştirak olarak girmişler, yaptıkları kaliteli iş, kaliteli hizmet ve birazda şanslarıyla bugünkü konumlarına gelmişlerdir. Bugün Türkiye'den 823.000 domain kayıtlı, buda hiç küçümsenecek bir pazar olmadığını gösteriyor.
    3) Herşeyde onlar dünya devi bunlar küçük işletme, büyük olmak istiyorsan büyük düşüneceksin yok ben büyük olmayacam diyorsan bu eleştirilere göz yumacaksın.
    4) Finans alanında emin olun bende akademik eğitim görüyorum, ama gördüğümüz bu akademik eğitim bize "siz küçüksünüz büyük olamazsınız" demiyor, gördüğümüz eğitim bize "onlar büyük ama sizde onlar kadar büyük olabilirsiniz" diyor ve bunun için bize yol gösterip ufkumuzu açıyor. Bu konuda şunu söyleyebilirim ya siz çok yanlış ve düşük seviyedeki bir birimdem akademik eğitim alıyorsunuz yada "bende akademik eğitim görüyorum" diyorsunuz ama sanırım sadece adınız bu mastera kayıtlı, siz kafanıza göre takılıyorsunuz. Master demek bir birim üzerinde uzmanlaşmak demektir, siz milletimizin bilinçaltına yerleştirilmiş "biz büyük olamayız" düşüncesi üzerindemi master yapıyorsunuz yoksa işletmelerin karını maksimum ve maliyetini minimum seviyeye çekecek, bu işlemleride yaparken kalite ve marka değerinden ödün vermeyecek bir olguyu barındıran finansal işletme alanında mı master yapıyorsunuz ? Belkide verilen eğitimi siz yanlış algılıyorsunuzdur...