Godaddy şuana kadar daha çok sorun yaşadım ben isimtescile göre. Sorunları çözdüm ama yine ufak sinek miğne bulandırıypr. İsimtescilde kredi kartı ile aldığım domainlerde .com/net/org/info/biz/us hepsinden aldım en fazla şükür 10dk bekledim. Yerli firmaların baş edebilmesi için önce devletin adam gibi vergi uygulaması lazım, bu kadar yüksek vergi ile birde pazar küçük ne kadar çok domain satabilirsin ki?
Godaddy ABD'yemi satıyor bir ki oraya satsa bile pazar Türkiyenin 25 katı büyük, Türkiye de kaç webmaster var ki kaç domain alıcak sonra okadar kazanıcakta fiyatları düşürecek ve iyi hizmet için çok eleman çalıtıracak. Şuan bir eleman çalıştırsan maaş+sigortası+öğle yemeği koydun 1000tl ediyor. Biraz şartlara göre mantıklı yorum yapın...
Şartlar ortada ve yorumlarda ortada. GoDaddy de domain konusunda ne gibi bir sorun yaşadınız acaba ? Ben şu ana kadar ( 2001'den beri kullanırım ) hiç bir problem yaşamadım. Hatta ingilizce bilmeyen bir arkadaşım yanlışlıkla alışverişlerde önerilen tüm domainleri ekle dediği için 500 milyon civarı ödeme yapıp bir çok uzantıyı satın almasına ragmen, bir kaç mesaj ile geri ödeme alıp tekrar o domainleri düşürttük. GoDaddy bugün bu konuma geldiyse şansla gelmedi verdiği hizmetle geldi. Bob Parson'un hayat ve başarı hikayesini okumanızı öneririm bu konuda.
Şu anda isimtescilde 175000 küsür domain var, şu ana kadar reglenip düşenler, transfer edilenler, hosting vb diğer servisler hariç. Günlük ortalama yeni domain kayıt sayısı 300 civarı. Domain başı 2 TL karları olsa ki o kadar olması çok olağan mevcut fiyatlarla hiçde kar etmiyormuş gibi durmuyor değil mi ? + olarak 100 lerce eleman çalıştırmasına gerek yok bu kadar müşteri için, açık konuşayım gündüz 5 akşam 2 teknik destek yetkilisi olsa domain departmanında yeterli olur ve bu 7 kişi gayet güzel hizmet verebilirler.
Sizin atladığınız konu şu, burada fiyat yada benzeri birşey eleştirilmiyor, verilen hizmet eleştiriliyor. Siz bu durumda sanki fazla bütçe olmadığı(!) için "r10 da konu açmışlar birisi domain satış scripti yazsın diye ve daha yeni yeni asp öğrenenlerden birisi işi alıp scripti yazmış, dolayısıyla arada sorunlar çıkıyor ve yokluktan kalifiye eleman değilde kahveden bir adamı getirip oturtmuşlar sen buraya gelen sorulara cevap yaz sana ayda 500 gayme verecez" tezini savunucasına yazmışsınız. Gerçek olan şuki bu firma gayet iyi para kazanıyor yaptığı işten ancak buna karşılık yeterli alt yapıya sahip değil ve müşteriyle iyi ilgilenen, doğru dürüst üsluplu bir müşteri hizmetlerinden yoksun. Şartlar ve mantıklı yorum budur!!!
Not: Ben hiç isimtescille hiç sorun yaşamadım çünkü şu anda orada bir domainim var ve onuda bir başkasından satın almıştım. R10 da bir çok kere gördüğümüz açıklamalar paralelinde bu yorumları yapıyorum.