Godaddy şuana kadar daha çok sorun yaşadım ben isimtescile göre. Sorunları çözdüm ama yine ufak sinek miğne bulandırıypr. İsimtescilde kredi kartı ile aldığım domainlerde .com/net/org/info/biz/us hepsinden aldım en fazla şükür 10dk bekledim. Yerli firmaların baş edebilmesi için önce devletin adam gibi vergi uygulaması lazım, bu kadar yüksek vergi ile birde pazar küçük ne kadar çok domain satabilirsin ki?

Godaddy ABD'yemi satıyor bir ki oraya satsa bile pazar Türkiyenin 25 katı büyük, Türkiye de kaç webmaster var ki kaç domain alıcak sonra okadar kazanıcakta fiyatları düşürecek ve iyi hizmet için çok eleman çalıtıracak. Şuan bir eleman çalıştırsan maaş+sigortası+öğle yemeği koydun 1000tl ediyor. Biraz şartlara göre mantıklı yorum yapın...