Ben zarar ediyor demedim ki isimtescil için merak etmeyi kar zarar hesaplarını iyi bilirim benim mesleğim bu zaten yaptığım master'da finansal işletme üzerine.
Benim karşılaştırdığım isimtescilin 1 haftada sattığı domain sayı, godday o sayıyı 1-2 saat içinde yakalıyor. İsimtescili savunmuyorum ama Türkiye de herşey çok iyimiş gibi karşılaştırdığınız firmaya bakın lütfen. Godaddy nasıl bir sorun yaşadığıma gelirsek 3 defa ben auto-renewi kapatmama rağmen kendiliğinden para çekildi o domainlerle iligli, ilk 2 güzel rica ilgili mail yazınca cevap gelmedi düzgün bakıyoruz vs dendi, ne zaman tehtit ettim mahkeme yolunu söyledim ertesi 1 saat içinde tmm ödüyoruz dediler. Bumu yani müsteri hizmetleri tehtitlemi almak, açıkca her götürmeye bakıyor onlarda.
Lütfen;
Migors - Mahalle Bakalı
IKEA - Normal mobilya üreticisi
gibi şartlar eşit olmayan karşılaştırma yapmayın.
Bu tez için çok mu uğraştınız yazmakya?

Neyse kendimi yazmak istemem neyi ne kadar bilidğim değil konumuz, godaddy ile isimtescili karşılştırmak adeletsiz şartlar uygun değil. Neyse uzatmayalım herkes isteği yerden almakta özgür ben Türk firmalarını tercih ederim pahalı olsalarda biraz en azından param içerde kalır.
1) O tezi yazmak için hiç uğraşmadım, bildiğim isimtescil yorumları yeterli oldu.
2) Tüm büyükler ( hemen hepsi ama tamamı değil ) piyasaya küçük bir iştirak olarak girmişler, yaptıkları kaliteli iş, kaliteli hizmet ve birazda şanslarıyla bugünkü konumlarına gelmişlerdir. Bugün Türkiye'den 823.000 domain kayıtlı, buda hiç küçümsenecek bir pazar olmadığını gösteriyor.
3) Herşeyde onlar dünya devi bunlar küçük işletme, büyük olmak istiyorsan büyük düşüneceksin yok ben büyük olmayacam diyorsan bu eleştirilere göz yumacaksın.
4) Finans alanında emin olun bende akademik eğitim görüyorum, ama gördüğümüz bu akademik eğitim bize "siz küçüksünüz büyük olamazsınız" demiyor, gördüğümüz eğitim bize "onlar büyük ama sizde onlar kadar büyük olabilirsiniz" diyor ve bunun için bize yol gösterip ufkumuzu açıyor. Bu konuda şunu söyleyebilirim ya siz çok yanlış ve düşük seviyedeki bir birimdem akademik eğitim alıyorsunuz yada "bende akademik eğitim görüyorum" diyorsunuz ama sanırım sadece adınız bu mastera kayıtlı, siz kafanıza göre takılıyorsunuz. Master demek bir birim üzerinde uzmanlaşmak demektir, siz milletimizin bilinçaltına yerleştirilmiş "biz büyük olamayız" düşüncesi üzerindemi master yapıyorsunuz yoksa işletmelerin karını maksimum ve maliyetini minimum seviyeye çekecek, bu işlemleride yaparken kalite ve marka değerinden ödün vermeyecek bir olguyu barındıran finansal işletme alanında mı master yapıyorsunuz ? Belkide verilen eğitimi siz yanlış algılıyorsunuzdur...