internette btüün şikayetlere bakın isimtescil hakkında eyer web işinde ii bir fikir sahibiyseniz ve bu işi ciddiye alarak bişiler yapıosanız bilgisayarın başında gülmekden ölrsünüz. ihs iyi fakat herşeye burnunu sokan bi firma karakterinden saldırısından spamından toplu mailinden tut herşeine karısan bi firma ihs den host haricinde baska hiç bişi alınmaz. isimtescil de adam tutmus rezillik die konu baslı acmıs adamın güvnli için kimlik fotokopisi istiolar adam inat edio yollamıo onlarda hesabı acmıo cocuk dioki ben hassas adamm kişisel bilgimi vermem

o zmn sen bu işi ciddiye almıosun ki adamlarda acmaz hesabını öle uygun görmüşler. böle abecümeci tantanalarla firmalarımıza taş atıoruz gavur firmalara para yedirioruz. adamın teki tutmus baslık acmıs isimtescilden alısveriş yapmayın domainim birden iki katı fiyatına fırladı. kardeşim sen zmanında ödemessen paranı 3 katınada fırlar sen domainini son günne kadar bekleticek şekilde bu işe özen gösteriosan isimtescil sana gelmez

nası bi ülkede yaşıoz hayret olay herkez söz sahibi