• 20-11-2018, 17:21:15
    dün gece 2 adet domain alındı hızlı ve güvenilir işinde dürüst bir arkadaşım hayırlı satışlar.
  • 21-11-2018, 13:38:37
    drgenacafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün gece 2 adet domain alındı hızlı ve güvenilir işinde dürüst bir arkadaşım hayırlı satışlar.
    güle güle kullanın hocam bol hitli günleriniz olsun
  • 22-11-2018, 18:35:35
    100 alan adı için fiyat rica ediyorum. Yarısı peşin yarısı iş bitiminde şeklinde olabilir. Birde referanslarınız varsa bilmek isterim. Eğer menmun kalırsak çok daha fazlası içinde çalışabiliriz. İleriye dönük fiyat verirseniz iki tarafta karlı çıkacağından emin olabilirsiniz.
  • 22-11-2018, 18:38:45
    aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    100 alan adı için fiyat rica ediyorum. Yarısı peşin yarısı iş bitiminde şeklinde olabilir. Birde referanslarınız varsa bilmek isterim. Eğer menmun kalırsak çok daha fazlası içinde çalışabiliriz. İleriye dönük fiyat verirseniz iki tarafta karlı çıkacağından emin olabilirsiniz.
    Merakımı mazur görün " Eğer menmun kalırsak " kısmını anlamlandıramadım. Yani burada nasıl bir memnuniyet söz konusu, yani alan adında ki (.) işaretinin üstte falan olursa daha fazla mı memnun kalacaksınız?
    Benim ki sadece merak, meraktan başıma gelebileceklere razıyım sorun yok
  • 22-11-2018, 18:44:39
    Tabi anlatayım sevgili kardeşim. Şimdi sen yarım saat sonra başına neyin geleceğini biliyormusun ? Hayır bilmiyorsun kimsede bilemez. İşin sonunda ya menmun olursun yada menmun olmazsın. Burda ticaret yapıyoruz, lütfen işimize karışma sevgili kardeşim. Bu tarz alaycı tavırların pek hoş değil. İnsanlara burada gerizekalı muamesi yapman hoş değil. Sana hayatında başarılar dilerim.

    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merakımı mazur görün " Eğer menmun kalırsak " kısmını anlamlandıramadım. Yani burada nasıl bir memnuniyet söz konusu, yani alan adında ki (.) işaretinin üstte falan olursa daha fazla mı memnun kalacaksınız?
    Benim ki sadece merak, meraktan başıma gelebileceklere razıyım sorun yok
  • 22-11-2018, 18:48:50
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merakımı mazur görün " Eğer menmun kalırsak " kısmını anlamlandıramadım. Yani burada nasıl bir memnuniyet söz konusu, yani alan adında ki (.) işaretinin üstte falan olursa daha fazla mı memnun kalacaksınız?
    Benim ki sadece merak, meraktan başıma gelebileceklere razıyım sorun yok
    "Memnun kalmanın" izahı sorunsuz hizmet olsa gerek. Forumda daha önce de bu tür konular açıldı. Bazıları çalıntı kartla alınmıştı, bazıları illegal olarak alınmıştı filan. Sonuç hepsi kilit! hepsi silinme! hepsi emeklerin boşa çıkmasıydı. Kısaca ucuz domain işi genelde sıkıntı.

    Tabi bunları yazıyorum ama satıcı arkadaşı tenzih ediyorum. Belki o farklı bir yöntem uyguladı bilemiyorum. Sonuçta hakkına girmemek lazım.

    Son olarakta dediğiniz gibi merak webmaster işlerinde iyidir. Ama bu merak insanlara laf sokmaya gelince epeyce başınız ağrır düşman kazanırsınız. Bu forumda yapacağınız en son şey bu olsa gerek, sizin için daha iyi olur.
  • 22-11-2018, 18:53:47
    fuzinnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Memnun kalmanın" izahı sorunsuz hizmet olsa gerek. Forumda daha önce de bu tür konular açıldı. Bazıları çalıntı kartla alınmıştı, bazıları illegal olarak alınmıştı filan. Sonuç hepsi kilit! hepsi silinme! hepsi emeklerin boşa çıkmasıydı. Kısaca ucuz domain işi genelde sıkıntı.

    Tabi bunları yazıyorum ama satıcı arkadaşı tenzih ediyorum. Belki o farklı bir yöntem uyguladı bilemiyorum. Sonuçta hakkına girmemek lazım.

    Son olarakta dediğiniz gibi merak webmaster işlerinde iyidir. Ama bu merak insanlara laf sokmaya gelince epeyce başınız ağrır düşman kazanırsınız. Bu forumda yapacağınız en son şey bu olsa gerek, sizin için daha iyi olur.
    Laf sokmak olarak algılamanıza üzüldüm açıkcası.
    Sadece merak ettim ve sordum. Arkadaşta cevabını vermiş, geri yanıtta vermiyorum. Amacım alay etmek olsaydı yorumlara devam eder kendisiyle burada tartışıyor olurduk.
    Forumda yeni değilim ama tavsiyeleriniz için yinede teşekkür ettim.

    Gelelim konumuza;
    Godaddy ile sağlanan işlerde garanti yok ne yazık ki ancak ben konu sahibiyle çok fazla alan adı ticareti yaptım. En son 15'e kadar sayabildim ondan sonrasını sayamadım.
    Herhangi bir sorun çıkmadı şimdiye kadar ama 100 domain alıp 99 tanesinde çıkmaz 1 'inde çıkar ya da 99'unda çıkar 1 'inde çıkmaz.
  • 22-11-2018, 19:00:19
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Laf sokmak olarak algılamanıza üzüldüm açıkcası.
    Sadece merak ettim ve sordum. Arkadaşta cevabını vermiş, geri yanıtta vermiyorum. Amacım alay etmek olsaydı yorumlara devam eder kendisiyle burada tartışıyor olurduk.
    Forumda yeni değilim ama tavsiyeleriniz için yinede teşekkür ettim.

    Gelelim konumuza;
    Godaddy ile sağlanan işlerde garanti yok ne yazık ki ancak ben konu sahibiyle çok fazla alan adı ticareti yaptım. En son 15'e kadar sayabildim ondan sonrasını sayamadım.
    Herhangi bir sorun çıkmadı şimdiye kadar ama 100 domain alıp 99 tanesinde çıkmaz 1 'inde çıkar ya da 99'unda çıkar 1 'inde çıkmaz.
    "Yani burada nasıl bir memnuniyet söz konusu, yani alan adında ki (.) işaretinin üstte falan olursa daha fazla mı memnun kalacaksınız? "

    Bende şuraya takıldım. Bu tavır alaycı değilmi. Değilse ben özür dilerim ... Neyse sevgili kardeşim biz işimize bakalım.


    Konu sahibi arkadaş biz ciddi alıcıyız. Bu domainleri bir şekilde alacağız. Pm bekliyorum.
  • 22-11-2018, 19:20:05
    aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Yani burada nasıl bir memnuniyet söz konusu, yani alan adında ki (.) işaretinin üstte falan olursa daha fazla mı memnun kalacaksınız? "

    Bende şuraya takıldım. Bu tavır alaycı değilmi. Değilse ben özür dilerim ... Neyse sevgili kardeşim biz işimize bakalım.


    Konu sahibi arkadaş biz ciddi alıcıyız. Bu domainleri bir şekilde alacağız. Pm bekliyorum.
    Bende sizden özür dilerim.
    Konu sahibi arkadaşla sürekli alım yapıyoruz, tavsiye ederim hocam. Kendisiyle en rahat skypeden iletişime geçebilirsiniz orda daha aktif.