Laf sokmak olarak algılamanıza üzüldüm açıkcası.
Sadece merak ettim ve sordum. Arkadaşta cevabını vermiş, geri yanıtta vermiyorum. Amacım alay etmek olsaydı yorumlara devam eder kendisiyle burada tartışıyor olurduk.
Forumda yeni değilim ama tavsiyeleriniz için yinede teşekkür ettim.
Gelelim konumuza;
Godaddy ile sağlanan işlerde garanti yok ne yazık ki ancak ben konu sahibiyle çok fazla alan adı ticareti yaptım. En son 15'e kadar sayabildim ondan sonrasını sayamadım.
Herhangi bir sorun çıkmadı şimdiye kadar ama 100 domain alıp 99 tanesinde çıkmaz 1 'inde çıkar ya da 99'unda çıkar 1 'inde çıkmaz.
"Yani burada nasıl bir memnuniyet söz konusu, yani alan adında ki (.) işaretinin üstte falan olursa daha fazla mı memnun kalacaksınız? "
Bende şuraya takıldım. Bu tavır alaycı değilmi. Değilse ben özür dilerim

... Neyse sevgili kardeşim biz işimize bakalım.
Konu sahibi arkadaş biz ciddi alıcıyız. Bu domainleri bir şekilde alacağız. Pm bekliyorum.