100 alan adı için fiyat rica ediyorum. Yarısı peşin yarısı iş bitiminde şeklinde olabilir. Birde referanslarınız varsa bilmek isterim. Eğer menmun kalırsak çok daha fazlası içinde çalışabiliriz. İleriye dönük fiyat verirseniz iki tarafta karlı çıkacağından emin olabilirsiniz.
Merakımı mazur görün " Eğer menmun kalırsak " kısmını anlamlandıramadım. Yani burada nasıl bir memnuniyet söz konusu, yani alan adında ki (.) işaretinin üstte falan olursa daha fazla mı memnun kalacaksınız?
Benim ki sadece merak, meraktan başıma gelebileceklere razıyım sorun yok