aLKaDraZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Yani burada nasıl bir memnuniyet söz konusu, yani alan adında ki (.) işaretinin üstte falan olursa daha fazla mı memnun kalacaksınız? "

Bende şuraya takıldım. Bu tavır alaycı değilmi. Değilse ben özür dilerim ... Neyse sevgili kardeşim biz işimize bakalım.


Konu sahibi arkadaş biz ciddi alıcıyız. Bu domainleri bir şekilde alacağız. Pm bekliyorum.
Bende sizden özür dilerim.
Konu sahibi arkadaşla sürekli alım yapıyoruz, tavsiye ederim hocam. Kendisiyle en rahat skypeden iletişime geçebilirsiniz orda daha aktif.