Tabi anlatayım sevgili kardeşim. Şimdi sen yarım saat sonra başına neyin geleceğini biliyormusun ? Hayır bilmiyorsun kimsede bilemez. İşin sonunda ya menmun olursun yada menmun olmazsın. Burda ticaret yapıyoruz, lütfen işimize karışma sevgili kardeşim. Bu tarz alaycı tavırların pek hoş değil. İnsanlara burada gerizekalı muamesi yapman hoş değil. Sana hayatında başarılar dilerim.

dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merakımı mazur görün " Eğer menmun kalırsak " kısmını anlamlandıramadım. Yani burada nasıl bir memnuniyet söz konusu, yani alan adında ki (.) işaretinin üstte falan olursa daha fazla mı memnun kalacaksınız?
Benim ki sadece merak, meraktan başıma gelebileceklere razıyım sorun yok