dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merakımı mazur görün " Eğer menmun kalırsak " kısmını anlamlandıramadım. Yani burada nasıl bir memnuniyet söz konusu, yani alan adında ki (.) işaretinin üstte falan olursa daha fazla mı memnun kalacaksınız?
Benim ki sadece merak, meraktan başıma gelebileceklere razıyım sorun yok
"Memnun kalmanın" izahı sorunsuz hizmet olsa gerek. Forumda daha önce de bu tür konular açıldı. Bazıları çalıntı kartla alınmıştı, bazıları illegal olarak alınmıştı filan. Sonuç hepsi kilit! hepsi silinme! hepsi emeklerin boşa çıkmasıydı. Kısaca ucuz domain işi genelde sıkıntı.

Tabi bunları yazıyorum ama satıcı arkadaşı tenzih ediyorum. Belki o farklı bir yöntem uyguladı bilemiyorum. Sonuçta hakkına girmemek lazım.

Son olarakta dediğiniz gibi merak webmaster işlerinde iyidir. Ama bu merak insanlara laf sokmaya gelince epeyce başınız ağrır düşman kazanırsınız. Bu forumda yapacağınız en son şey bu olsa gerek, sizin için daha iyi olur.