• 06-06-2008, 02:38:12
    #10
    Buyrun ilgili konuda bir arkadaş daha *********** ile olan konuşmasını yayınlamış ;

    https://www.r10.net/domain-satis/1802...iyatina-7.html

    Ben şans eseri yırttım , bende dolandırılıyordum az daha..

    Şu şekilde konuşmanız gerçekten çok ayıp djerhan.

    R10 yönetiminden alırsın adamın IP'lerini , gidersin dava açarsın.

    Böyle saçma sapan konuşmaya hakkınız yok !

    Yorumun için teşekkürler deccal..
  • 06-06-2008, 02:47:13
    #11
    bu pisliği tanıyorum serdal akçicek kırıkkale şebekesi
    bi ara benide dolandırdı.Hakkında bir sürü konu açıldı
    nerden baksanız adam hakkında r10 da 15 20 konu açılmıştır.
    https://www.r10.net/sikayetim-var/180...n-akcicek.html

    https://www.r10.net/sikayetim-var/173...kirikkale.html

    https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...s-polat-2.html

    https://www.r10.net/sikayetim-var/180...x_for_you.html

    https://www.r10.net/link-degisimi/942...abulumdur.html

    https://www.r10.net/sikayetim-var/169...rcmanyagi.html

    hakkında birkaç konu daha açılmıştı ama bulamadım
  • 06-06-2008, 02:56:59
    #12
    TheWebmaster'ı uzun süredir tanırım. Doğru düzgün biridir. Nick'inin burda geçmemesi gerekir diye düşünüyorum.
    daha öncede banada olmuştu, dolaylı yoldan alakam olan bi dolandırıcıyla ismim anılmıştı fln. hoş şeyler değil bunlar.
  • 06-06-2008, 04:31:17
    #13
    bu şeref yoksunu kişiyi neden siteden atmıyor peki yöneticiler?
  • 06-06-2008, 11:17:46
    #14
    Üyeliği durduruldu
    deccal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bunu diyerek thwebmaster'ı da zan altında bırakıyorsun, adamın profiline bakıp sitesine whois çekip msn adresini almak kadar kolay bi iş yok, sonrasında ise seni ve thewebmaster'ı dolandırmaya çalışmış bu eleman. duygusallaşıp başkalarını da zan altında bırakma tamam dolandırıldın güzel ama suçsuz insanları da bu işin içine sokma, bi domain için kapışırken sizi msnine ekleyen birinin o domainin sahibi olduğuna inanan sizsiniz, daha dikkatli olursanız bu işler başınıza gelmez. önceden dekan nickiyle ekleyip milleti dolandıran biri vardı tabi ki gerçek DEKAN değildi. ona benzer bi msn adresi alıp milleti dolandırmaya çalışıyordu bu da ona benzer bir olay. mutlaka hakkınızı arayın gerekirse bilişim suçlarına başvurun istanbulda yaşıyorsanız FATİH'te (aksaray metrosuna çok yakın) bilişim suçlarının ofisi var, oraya başvurun
    bakin ne derseniz deyin ben kimseyi zan altinda birakmadim, thewebmaster dan aldim, almadim mi diyim yani? o konudaki mesajlari okursaniz thewebmasterin ona ozel mesaj attigini okuduk, ondan msn aldigini sandim yani hic bisekilde biri beni msne ekledi vs muhabbeti olmadi. bende dogal olarak konu sahibi sandim... o da yanilmis olabilir insanlik hali...

    adam kilifini hazirlamis iste, beni dolandirdi sizi de dolandirmasin dikkat edin diye acmistim konuyu ama gerek yoksa silin gitsin, her konu illa ki baska yere cekilmek zorunda mi yani helal olsun!
  • 09-06-2008, 00:34:18
    #15
    1-2 gündür online olamıyorum , şehirdışında olmam sebebiyle.

    Gerekli açıklamayı yaptığın için teşekkürler djerhan.

    Bence savcılığa başvurun ve bu yaptıklar o şerefsizin yanına kar kalmasın. Başkalarını dolandıramaz bari..
  • 09-06-2008, 09:27:16
    #16
    Üyeliği durduruldu
    UmutCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sulo20
    Üyeliği durduruldu
    Atmışlar siteden.
    TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-2 gündür online olamıyorum , şehirdışında olmam sebebiyle.
    Gerekli açıklamayı yaptığın için teşekkürler djerhan.
    Bence savcılığa başvurun ve bu yaptıklar o şerefsizin yanına kar kalmasın. Başkalarını dolandıramaz bari..
    yonetim 4 gunde anca atti, tek istedigim bana bu adamin ip numarasini vermeleri...

    r10 yonetiminin bu konuda duyarli olacagina inaniyorum, eger ip adresi verilirse somut bi kanitimiz olur adresini vs bulmak icin
  • 09-06-2008, 12:09:05
    #17
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun

    demekki neymiş kimeye inanmayacakmışız