Buyrun ilgili konuda bir arkadaş daha *********** ile olan konuşmasını yayınlamış ;
https://www.r10.net/domain-satis/1802...iyatina-7.html
Ben şans eseri yırttım , bende dolandırılıyordum az daha..
Şu şekilde konuşmanız gerçekten çok ayıp djerhan.
R10 yönetiminden alırsın adamın IP'lerini , gidersin dava açarsın.
Böyle saçma sapan konuşmaya hakkınız yok !
Yorumun için teşekkürler deccal..
Bu DOLANDIRICIYA DIKKAT!
16
●1.340
- 06-06-2008, 02:47:13bu pisliği tanıyorum serdal akçicek kırıkkale şebekesi
bi ara benide dolandırdı.Hakkında bir sürü konu açıldı
nerden baksanız adam hakkında r10 da 15 20 konu açılmıştır.
https://www.r10.net/sikayetim-var/180...n-akcicek.html
https://www.r10.net/sikayetim-var/173...kirikkale.html
https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...s-polat-2.html
https://www.r10.net/sikayetim-var/180...x_for_you.html
https://www.r10.net/link-degisimi/942...abulumdur.html
https://www.r10.net/sikayetim-var/169...rcmanyagi.html
hakkında birkaç konu daha açılmıştı ama bulamadım - 06-06-2008, 11:17:46Üyeliği durduruldubakin ne derseniz deyin ben kimseyi zan altinda birakmadim, thewebmaster dan aldim, almadim mi diyim yani? o konudaki mesajlari okursaniz thewebmasterin ona ozel mesaj attigini okuduk, ondan msn aldigini sandim yani hic bisekilde biri beni msne ekledi vs muhabbeti olmadi. bende dogal olarak konu sahibi sandim... o da yanilmis olabilir insanlik hali...deccal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam kilifini hazirlamis iste, beni dolandirdi sizi de dolandirmasin dikkat edin diye acmistim konuyu ama gerek yoksa silin gitsin, her konu illa ki baska yere cekilmek zorunda mi yani helal olsun! - 09-06-2008, 09:27:16Üyeliği durdurulduUmutCandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleyonetim 4 gunde anca atti, tek istedigim bana bu adamin ip numarasini vermeleri...TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10 yonetiminin bu konuda duyarli olacagina inaniyorum, eger ip adresi verilirse somut bi kanitimiz olur adresini vs bulmak icin