TheWebmaster'ı uzun süredir tanırım. Doğru düzgün biridir. Nick'inin burda geçmemesi gerekir diye düşünüyorum.
daha öncede banada olmuştu, dolaylı yoldan alakam olan bi dolandırıcıyla ismim anılmıştı fln. hoş şeyler değil bunlar.