bu pisliği tanıyorum serdal akçicek kırıkkale şebekesi
bi ara benide dolandırdı.Hakkında bir sürü konu açıldı
nerden baksanız adam hakkında r10 da 15 20 konu açılmıştır.
https://www.r10.net/sikayetim-var/180...n-akcicek.html

https://www.r10.net/sikayetim-var/173...kirikkale.html

https://www.r10.net/e-gold-paypal-2co...s-polat-2.html

https://www.r10.net/sikayetim-var/180...x_for_you.html

https://www.r10.net/link-degisimi/942...abulumdur.html

https://www.r10.net/sikayetim-var/169...rcmanyagi.html

hakkında birkaç konu daha açılmıştı ama bulamadım