aslinda adami ben bulmadim, thewebmaster verdi, msn nasil eklemis da domain sahibi benim vs demis anlamis degilim...
bu iste bi is var hocam ama minareyi calan kilifini hazirlar, hazirlamamissa bulunur bi sekilde... gerci artik hazirlasalar da bulunuyor
Hocam beni itham altında bırakacak şekilde konuşmaz isen sevinirim.
Bir satış vardı , erhan ile ikimiz aynı domainleri almak istedik. Sürekli konuya yazıyorduk. Bu esnada beni bu mail adresi ekledi ve sana satıcam dedi domainleri. Tamam dedim ödeme yapayım falan , bi şekilde kaytardı ben erhan'a satıcam dedi. Ben 20 ytl vermiştim , erhan 25 ytl teklif etmişti. Bende dedim 5 ytl için satmadın falan , 5 ytl için küçüldün falan dedim. Beni sildi engelledi.
Sonra olanları foruma yazdım , erhan benden adamın MSN'ini istedi. Bende verdim.
Adamın *********** olduğunu ve konunun asıl sahibi olmadığı nasıl bilebilirim ki ?
Adam birsürü kişiyi dolandırmış zaten hakkında birsürü konu var..