• 06-06-2008, 01:53:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Mail adresi:

    coderr@windowslive.com


    paypal ismini de vericem gerekirse ama gercek mi degil mi bilmiyorum

    sakin ama sakin dikkat edin, benim 17 dolarim gitti, sizin de gitmesin, bu adamdan dili yanan cok insan var forumda...

    savciliga nasil verebiliriz ve ceza aldirabiliriz?

    r10 Yonetimi bu arkadasin ip adresini bize ya da savciliga bildiremez mi?

    LUTFEN BU VE BUNUN GIBI DOLANDIRICILARIN ONUNU ACMAYIN, ENGEL OLUN....

    HEPBIRLIKTE BISEYLER YAPALIM ARKADASLAR
  • 06-06-2008, 01:56:09
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Sorunun ne olduğunu anlatsaydın keşke bizde anlardık
  • 06-06-2008, 01:56:44
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bu adam hakkında ztn şikayet mevcut forumda
  • 06-06-2008, 02:02:08
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Guogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunun ne olduğunu anlatsaydın keşke bizde anlardık
    uzun hikaye ama domain saticam diye odeme aliyor sonra da seni engelleyip kayboluyor...

    tiktaknet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu adam hakkında ztn şikayet mevcut forumda

    forum mahkemesi yok ki? sikayet nerde bu arada link verirmisin?

    sikayet var da hala bu adam bu forumda barindiliyorsa bu is normal degil
  • 06-06-2008, 02:07:53
    #5
    Üyeliği durduruldu
    djerhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzun hikaye ama domain saticam diye odeme aliyor sonra da seni engelleyip kayboluyor...
    Ödeme yollaman için kişi bilglerini bilmen gerekiyor sanırım , bilişim suçlarına gönder bilgileri polise vb hakkını ara
  • 06-06-2008, 02:10:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Guogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme yollaman için kişi bilglerini bilmen gerekiyor sanırım , bilişim suçlarına gönder bilgileri polise vb hakkını ara
    paypalda e mail veriyorsun, odemeye bu yetiyor... paypal ismi gozukuyor ama buyuk ihtimalle sahtedir. cok iyi bir bilgim yok maalesef. olursa yapicaz biseyler
  • 06-06-2008, 02:12:32
    #7
    Üyeliği durduruldu
    umutcandan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı kişi ile bende iletişime geçtim 2 domain regledim ama panelimde (: Göndermedim çakala Değerlendiririm domainleri.
    aslinda adami ben bulmadim, thewebmaster verdi, msn nasil eklemis da domain sahibi benim vs demis anlamis degilim...

    bu iste bi is var hocam ama minareyi calan kilifini hazirlar, hazirlamamissa bulunur bi sekilde... gerci artik hazirlasalar da bulunuyor
  • 06-06-2008, 02:31:34
    #8
    djerhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslinda adami ben bulmadim, thewebmaster verdi, msn nasil eklemis da domain sahibi benim vs demis anlamis degilim...

    bu iste bi is var hocam ama minareyi calan kilifini hazirlar, hazirlamamissa bulunur bi sekilde... gerci artik hazirlasalar da bulunuyor
    Hocam beni itham altında bırakacak şekilde konuşmaz isen sevinirim.

    Bir satış vardı , erhan ile ikimiz aynı domainleri almak istedik. Sürekli konuya yazıyorduk. Bu esnada beni bu mail adresi ekledi ve sana satıcam dedi domainleri. Tamam dedim ödeme yapayım falan , bi şekilde kaytardı ben erhan'a satıcam dedi. Ben 20 ytl vermiştim , erhan 25 ytl teklif etmişti. Bende dedim 5 ytl için satmadın falan , 5 ytl için küçüldün falan dedim. Beni sildi engelledi.

    Sonra olanları foruma yazdım , erhan benden adamın MSN'ini istedi. Bende verdim.

    Adamın *********** olduğunu ve konunun asıl sahibi olmadığı nasıl bilebilirim ki ?

    Adam birsürü kişiyi dolandırmış zaten hakkında birsürü konu var..
  • 06-06-2008, 02:33:26
    #9
    bunu diyerek thwebmaster'ı da zan altında bırakıyorsun, adamın profiline bakıp sitesine whois çekip msn adresini almak kadar kolay bi iş yok, sonrasında ise seni ve thewebmaster'ı dolandırmaya çalışmış bu eleman. duygusallaşıp başkalarını da zan altında bırakma tamam dolandırıldın güzel ama suçsuz insanları da bu işin içine sokma, bi domain için kapışırken sizi msnine ekleyen birinin o domainin sahibi olduğuna inanan sizsiniz, daha dikkatli olursanız bu işler başınıza gelmez. önceden dekan nickiyle ekleyip milleti dolandıran biri vardı tabi ki gerçek DEKAN değildi. ona benzer bi msn adresi alıp milleti dolandırmaya çalışıyordu bu da ona benzer bir olay. mutlaka hakkınızı arayın gerekirse bilişim suçlarına başvurun istanbulda yaşıyorsanız FATİH'te (aksaray metrosuna çok yakın) bilişim suçlarının ofisi var, oraya başvurun