bunu diyerek thwebmaster'ı da zan altında bırakıyorsun, adamın profiline bakıp sitesine whois çekip msn adresini almak kadar kolay bi iş yok, sonrasında ise seni ve thewebmaster'ı dolandırmaya çalışmış bu eleman. duygusallaşıp başkalarını da zan altında bırakma tamam dolandırıldın güzel ama suçsuz insanları da bu işin içine sokma, bi domain için kapışırken sizi msnine ekleyen birinin o domainin sahibi olduğuna inanan sizsiniz, daha dikkatli olursanız bu işler başınıza gelmez. önceden dekan nickiyle ekleyip milleti dolandıran biri vardı tabi ki gerçek DEKAN değildi. ona benzer bi msn adresi alıp milleti dolandırmaya çalışıyordu bu da ona benzer bir olay. mutlaka hakkınızı arayın gerekirse bilişim suçlarına başvurun istanbulda yaşıyorsanız FATİH'te (aksaray metrosuna çok yakın) bilişim suçlarının ofisi var, oraya başvurun