Aynı kişi ile bende iletişime geçtim 2 domain regledim ama panelimde (: Göndermedim çakala

Değerlendiririm domainleri.
aslinda adami ben bulmadim, thewebmaster verdi, msn nasil eklemis da domain sahibi benim vs demis anlamis degilim...
bu iste bi is var hocam ama minareyi calan kilifini hazirlar, hazirlamamissa bulunur bi sekilde... gerci artik hazirlasalar da bulunuyor