Sorunun ne olduğunu anlatsaydın keşke bizde anlardık
uzun hikaye ama domain saticam diye odeme aliyor sonra da seni engelleyip kayboluyor...

bu adam hakkında ztn şikayet mevcut forumda
forum mahkemesi yok ki? sikayet nerde bu arada link verirmisin?
sikayet var da hala bu adam bu forumda barindiliyorsa bu is normal degil