Konu
Bu DOLANDIRICIYA DIKKAT!
09-06-2008, 00:34:18
#15
ercan
1-2 gündür online olamıyorum , şehirdışında olmam sebebiyle.
Gerekli açıklamayı yaptığın için teşekkürler djerhan.
Bence savcılığa başvurun ve bu yaptıklar o şerefsizin yanına kar kalmasın. Başkalarını dolandıramaz bari..