1-2 gündür online olamıyorum , şehirdışında olmam sebebiyle.

Gerekli açıklamayı yaptığın için teşekkürler djerhan.

Bence savcılığa başvurun ve bu yaptıklar o şerefsizin yanına kar kalmasın. Başkalarını dolandıramaz bari..